MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 1459686735540.jpg


    1459686617211.jpg


    6 maanden, 10 kilo en heel wat bf verschil. Nu weer cutten! 1e en laatste dirtybulk was wel ff genieten maar de cut wordt een lijdensweg
    Ik heb gebulkt. Wou een keer kijken wat een dirtybulk zou doen. Goede krachtgains gemaakt maar ook veel vet gepakt zoals je ziet. Nu weer cuttende.
    je hebt gebulkt en je abs komen naar buiten? Of is links je nieuwe foto en rechts oude? Dafuq snap het ff niet???
     
    Ik heb gebulkt. Wou een keer kijken wat een dirtybulk zou doen. Goede krachtgains gemaakt maar ook veel vet gepakt zoals je ziet. Nu weer cuttende.
    Denk dat je er niet veel mee gewonnen hebt (no offence)..je cut shape was nice!

    En een tijdje dirty bulken is ook wel lekker ;)
     
    je hebt gebulkt en je abs komen naar buiten? Of is links je nieuwe foto en rechts oude? Dafuq snap het ff niet???
    Hahaha nee sorry de volgorde van de foto's slaat nergens op, ik heb gebulkt en ben dik geworden.
     
    Denk dat je er niet veel mee gewonnen hebt (no offence)..je cut shape was nice!

    En een tijdje dirty bulken is ook wel lekker ;)
    Denk het wel eigenlijk! We gaan het meemaken, over 3 a 4 maanden hoop ik weer ripped te zijn. Ik zal dan weer ff een update plaatsen.
    Was idd nice om een paar maanden lekker veel te eten en nergens op te letten. Ik merkte daarvoor dat mijn motivatie toch wat minder werd. Dit heeft me wel goed gedaan. Nu weer volgas vooruit.
     
    Hahaha nee sorry de volgorde van de foto's slaat nergens op, ik heb gebulkt en ben dik geworden.
    wow dan heb je idd wel echt je shape weggegooid man, van abs naar buikje, en van vasculairity naar fatty... Zonde man, hoop dat je cut goed gaat! Net fysiek toen je shredded was :D
     
    wow dan heb je idd wel echt je shape weggegooid man, van abs naar buikje, en van vasculairity naar fatty... Zonde man, hoop dat je cut goed gaat! Net fysiek toen je shredded was :D
    *shredded moet droog zijn neem ik aan .. anders heb je een raar idee van wat shredded is
     
    shredded vind ik rond de 5% tot de 9% lean daarboven fluffy fatty
     
    :roflol:

    Wengstertje was toch natty? :o

    :popcorn:
     
    Back
    Naar boven