AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Handschoenen met zes gaten, vijf voor je vingers en één voor je gear
     
    gister pizza, zie je meteen :o



    E4GjoXE.jpg
    Is dit naturel behaald? ? ? ?? ? ¿
     
    Bodyfat estimate anyone? :p is dan wel geen foto, maar wel echt fking happy met hoe mn cut gaat. Maandje to go, gisteren alleen eventjes mezelf goed te buiten gegaan, maar dat was mn eerste cheat/cheatmeal (wat haat ik dat woord) in 4 weken, en alsnog niet echt boven onderhoud uitgekomen dus its ok

     
    Bodyfat estimate anyone? :p is dan wel geen foto, maar wel echt fking happy met hoe mn cut gaat. Maandje to go, gisteren alleen eventjes mezelf goed te buiten gegaan, maar dat was mn eerste cheat/cheatmeal (wat haat ik dat woord) in 4 weken, en alsnog niet echt boven onderhoud uitgekomen dus its ok

    eerst drie foto's liken
     
    Nice, wat is je gewicht + vetpercentage nu?
     
    Nice, wat is je gewicht + vetpercentage nu?
    Zal zo zelf eens meten. Laatste x bij een zaak naast de gym laten meten en die gaf 9%. Geloof er zelf niet zo in tbh. Hoop zelf op 10% max.
     
    Lekker smal middel hoor! Wel jammer dat je borst wat weinig massa heeft. Of lijkt dat maar zo op de foto?
     
    Lekker smal middel hoor! Wel jammer dat je borst wat weinig massa heeft. Of lijkt dat maar zo op de foto?
    Het is helaas precies zoals het lijkt.. Al met al bench in er 5x5 120kg mee met een decent form. Ga nu weer bulken dan zal m'n borst wat voller worden hoop ik. Deze foto was sochtends op de laatste dag van m'n cut dus ben ook best wel leeg. Ik erger mezelf ook echt kapot aan m'n borst. Er lijkt gewoon totaal geen massa op te komen :o.

    Gewicht is nu trouwens 96kg en ik denk m'n vp 10%. Eindige m'n bulk op 4500kcal ofzo en zat nu m'n laatste dag op 3000. Kcals weer opbouwen dan zit er zo weer 2kg bij qua vocht en glycogeen
     
    ben je echt 96kg?

    no offence.

    dikke legs?
     
    ben je echt 96kg?

    no offence.

    dikke legs?
    Dan bilzerian legs. Zal zo een foto proberen te maken. Denk zelf dat ik gewoon veel van m'n massa op m'n rug heb. En m'n lengte zit wel mee
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven