AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Godver. Ziek man, wat een shape!

    Zo kan je toch prima het podium op :D
    hier nog niet bijzonder veel moeite voor gedaan en vp imo te hoog voor podium. zit meer in, maar thanks man!
     
    front%20back%20db_zpsaizvovch.jpg


    Galen tjjaaaaa. Had je bij kunnen zijn..

    Training vandaag ging lekker, stuk beter dan afgelopen week. Die 'Refeed' van het weekend toch wel positief effect.
     
    front%20back%20db_zpsaizvovch.jpg


    Galen tjjaaaaa. Had je bij kunnen zijn..

    Training vandaag ging lekker, stuk beter dan afgelopen week. Die 'Refeed' van het weekend toch wel positief effect.
    :roflol: kun je volgende week een sweater aantrekken zodat ik niet op sniperx lijk naast je?
     
    @rubenbaars begeleid Jwdoetookmee heb ik gehoord, hij eet alleen ananas en olijfolie. kijk hoe ziek die shape.
    ruben is echt een goede coach!!!1!ELF!
     
    @rubenbaars begeleid Jwdoetookmee heb ik gehoord, hij eet alleen ananas en olijfolie. kijk hoe ziek die shape.
    ruben is echt een goede coach!!!1!ELF!
    bruh. ik kan veel hebben maar fuckyou. xD

    paar keer overhoop gelegen met die kerel
     
    Dan bilzerian legs. Zal zo een foto proberen te maken. Denk zelf dat ik gewoon veel van m'n massa op m'n rug heb. En m'n lengte zit wel mee


    toch grappig hoe dat gaat soms.

    ik ben maar 3cm korter met 4% meer BF, maar 6kg lichter terwijl ik toch aanzienlijk meer massa lijk te hebben.
    in my eyes dan.

    merlijn quads :(


    als de rest nou on par was :roflol:
    en me squat een keertje mijn quads ging reflecteren.
     
    toch grappig hoe dat gaat soms.

    ik ben maar 3cm korter met 4% meer BF, maar 6kg lichter terwijl ik toch aanzienlijk meer massa lijk te hebben.
    in my eyes dan.
    Ik ben 1 cm korten en 2 kg lichter en vergelijkbaar vet. Maar volgens mij ook veel buffer:o
     
    Back
    Naar boven