MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • komt door mn grote hersens, haters.

    Nee geen idee man, ik kom hier niet om te liegen over mn stats iig haha. Zou niet weten waar t gewicht dan zit
     
    Biceps/Triceps :)

    IMAG0366[1].jpg


    IMAG0367[1].jpg
     
    Deze foto is op 9 april getrokken, eerste wedstrijd, ben nu aan het rebounden, zal binnenkort eens een foto zetten als ik wat meer massa heb :)

    Foto 2.jpg
     
    Het is helaas precies zoals het lijkt.. Al met al bench in er 5x5 120kg mee met een decent form. Ga nu weer bulken dan zal m'n borst wat voller worden hoop ik. Deze foto was sochtends op de laatste dag van m'n cut dus ben ook best wel leeg. Ik erger mezelf ook echt kapot aan m'n borst. Er lijkt gewoon totaal geen massa op te komen :o.

    Gewicht is nu trouwens 96kg en ik denk m'n vp 10%. Eindige m'n bulk op 4500kcal ofzo en zat nu m'n laatste dag op 3000. Kcals weer opbouwen dan zit er zo weer 2kg bij qua vocht en glycogeen
    Ik geloof er geen ene reet van dat jij zelfs in de buurt komt van 90 kg . Wie probeer je voor de gek te houden man , en nee ben niet jaloers en nee ik haat niet heb zelf een uitstekend fysiek dus haal dat maar uit je gedachte , maar kan gewoon niet tegen leugens . Ja tenzij je 2 meter plus bent maar anders zeg ik 75-82 kg .
     
    Laatst bewerkt:
    Deze foto is op 9 april getrokken, eerste wedstrijd, ben nu aan het rebounden, zal binnenkort eens een foto zetten als ik wat meer massa heb :)
    hoeveelste ben je geeindigd?
     
    Ik geloof er geen ene reet van dat jij zelfs in de buurt komt van 90 kg . Wie probeer je voor te gek te houden man , en nee ben niet jaloers en nee ik haat niet heb zelf een uitstekend fysiek dus haal dat maar uit je gedachte , maar kan gewoon niet tegen leugens . Ja tenzij je 2 meter plus bent maar anders zeg ik 75-82 kg .

    1,92
     
    Back
    Naar boven