XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Laat dat jongetje toch lekker in z'n waan
     
    hou op , je bent naïef en onwetend en koppig. Maar goed ga geen discussie aan met jou , ik sta bij mijn punt en klaar is Kees . Als ik een ecto zie die hier komt liegen over 96 kg , dan kan ik niet zwijgen , want das gewoon belachelijk .
    Broeder zou jij mij hier 103 kg geven? Linker 103, rechts 79
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    gewicht zegt niet veel.
     
    Broeder zou jij mij hier 103 kg geven? Linker 103, rechts 79
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    gewicht zegt niet veel.
    Ja dat kan goed 103 kg zijn , alleen je onderrug zegt al dat je veel vet had , en zoals ik al zei het is een goed teken dat mensen je zwaarder inschatten dan dat je eigenlijk bent dat betekent dus dat je goed droog staat en je spiermassa eruit springt , visueel oog je zwaarder . Maar om even terug te komen op die gozer , hij liegt gewoon over zijn gewicht het kan niet , hij is mager als je het me vraagt. Ook al is hij redelijk lang , met 96 kg zou die echt Buff moeten zijn zeker op zijn vetprecentage , en hij is alles behalve Buff .
     
    Broeder zou jij mij hier 103 kg geven? Linker 103, rechts 79
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    gewicht zegt niet veel.

    respect man
     
    Ja ff vergeten erbij te zeggen , ik vind ook dat je een dikke pluim verdient , toont dat je discipline hebt voor het resultaat dat je hebt behaald . Goed gedaan keep going !
     
    hou op , je bent naïef en onwetend en koppig. Maar goed ga geen discussie aan met jou , ik sta bij mijn punt en klaar is Kees . Als ik een ecto zie die hier komt liegen over 96 kg , dan kan ik niet zwijgen , want das gewoon belachelijk .
    Ga es deaud
     
    Bohh goeie rel
     
    12115819_10209535935302167_2791964481199796229_n_zps7dqjdjdf.jpg


    nog lang niet zo droog als Wengstertje (yes im mirin), maar ga wel hard richting mn droogste evar. Veins waar ik ze nog nooit had gezien, dus dat motiveert lekker! lichaamsgewicht is wel janken met zo diep cutten :(
     
    nog lang niet zo droog als Wengstertje (yes im mirin), maar ga wel hard richting mn droogste evar. Veins waar ik ze nog nooit had gezien, dus dat motiveert lekker! lichaamsgewicht is wel janken met zo diep cutten :(



    gaat lekker man zag hem al op insta vorbij komen en FB, beide geliked offcourse :D maar inderdaad beste is niet wegen in de cut haha in de spiegel is het cool maar met kleding aan en op de weegschaal minder tot niet :P keep up the goodwork
     
    12115819_10209535935302167_2791964481199796229_n_zps7dqjdjdf.jpg


    nog lang niet zo droog als Wengstertje (yes im mirin), maar ga wel hard richting mn droogste evar. Veins waar ik ze nog nooit had gezien, dus dat motiveert lekker! lichaamsgewicht is wel janken met zo diep cutten :(
    Zieke shape , hou je ook meestal veel vet vast bij je delts ? Mijn delts zijn de laatste spot waar ik droog word als ik diep cut
     
    gaat lekker man zag hem al op insta vorbij komen en FB, beide geliked offcourse :D maar inderdaad beste is niet wegen in de cut haha in de spiegel is het cool maar met kleding aan en op de weegschaal minder tot niet :P keep up the goodwork


    Nog 1 liken en je krijgt een BF estimate
     
    Ik geloof er geen ene reet van dat jij zelfs in de buurt komt van 90 kg . Wie probeer je voor de gek te houden man , en nee ben niet jaloers en nee ik haat niet heb zelf een uitstekend fysiek dus haal dat maar uit je gedachte , maar kan gewoon niet tegen leugens . Ja tenzij je 2 meter plus bent maar anders zeg ik 75-82 kg .
    Dat jij er niks van begrijpt is al uit je Posts op te maken. Maar dat geeft niet. Dan zet ik er toch voorgaan bij 75kg. Kunnen mensen als jij met een minderwaardigheidscomplex er ook geen roidrage om krijgen.
     
    Nee man , we gaan deze 8 weken afmaken .
    Maar oke ik ga ophouden , vond het gewoon raar dat die dat durfde te claimen , kom op mensen die hem geloven zijn gewoon erg naïef . Einde discussie
    Eerst deze 8 weken afmaken dan jezelf. Deal? Stuk uitschot
     
    Back
    Naar boven