Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (20 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Lange weg te gaan nog

    Heyz, niet om je te dissen, maar ga aub naar de huisarts voor die teenschimmel. Ook lijkt het me niet hygiënisch als je in de gym doucht, want het kan wel overgaan van persoon tot persoon.

    Ik had dit zelf ook en moest 6 maanden "een soort van" antibiotica nemen, elke dag daktarin voetspray en voeten wassen met isobetadine zeep.

    Je traint om een beachbody te showen op het strand, moet je alsnog je sokken/sneakers aanhouden op het strand... dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?

    Nogmaals = goedbedoeld.
     
    Heyz, niet om je te dissen, maar ga aub naar de huisarts voor die teenschimmel. Ook lijkt het me niet hygiënisch als je in de gym doucht, want het kan wel overgaan van persoon tot persoon.

    Ik had dit zelf ook en moest 6 maanden "een soort van" antibiotica nemen, elke dag daktarin voetspray en voeten wassen met isobetadine zeep.

    Je traint om een beachbody te showen op het strand, moet je alsnog je sokken/sneakers aanhouden op het strand... dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?

    Nogmaals = goedbedoeld.

    Je hebt gelijk, je komt er net op een goed moment mee, want had juist in de planning om morgen de huisarts te bellen.
    Stond al in de planning maar toen kreeg ik problemen met mijn buik, in het ziekenhuis gelegen en kwam het er niet van.
     
    Je hebt gelijk, je komt er net op een goed moment mee, want had juist in de planning om morgen de huisarts te bellen.
    Stond al in de planning maar toen kreeg ik problemen met mijn buik, in het ziekenhuis gelegen en kwam het er niet van.

    Succes met je schimmelnagel! ga je een log bij houden?
     
    Zo die heeft weer een volle inbox straks..


    :roflol: zulke stumpers zitten hier genoeg op het forum,


    als er bij ons in de gym een random chick voorbij loopt dan gaan dat soort kneuzen ook gelijk

    interessant doen.


    wat de foto betreft ,ik zie niets bijzonders maar dat zal wel aan mij liggen ???
     
    Laatst bewerkt:
    :roflol: zulke stumpers zitten hier genoeg op het forum,


    als er bij ons in de gym een random chick voorbij loopt dan gaan dat soort kneuzen ook gelijk

    interessant doen.


    wat de foto betreft ,ik zie niets bijzonders maar dat zal wel aan mij liggen ???

    :o Thanks voor de reality check :)
     
    :o ik zie dat je al 43 jaar bent ,


    ik ben zelf ook 43 jaar dus ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om op deze leeftijd

    nog veel en snel progressie te maken ,dus trek ik hierbij mijn opmerking terug :thumbup:

    Dan nog, we worden jammer genoeg niet geboren als buffels en moeten allemaal ergens beginnen.
     
    Eerste week bulk zit er op. Tijd om armen wat te laten groeien
    Post bbq feast
    388dbeeda5.jpg
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Dan nog, we worden jammer genoeg niet geboren als buffels en moeten allemaal ergens beginnen.


    als een mannelijk forumlid een foto plaatst is het schijnbaar wel geoorloofd om kritisch

    en eerlijk te zijn ,


    en als het een vrouw betreft dan mag je dus alleen slijmen zoals de meeste white knights hier doen ???
     
    als een mannelijk forumlid een foto plaatst is het schijnbaar wel geoorloofd om kritisch

    en eerlijk te zijn ,


    en als het een vrouw betreft dan mag je dus alleen slijmen zoals de meeste white knights hier doen ???
    Als je reactie eerder in het topic niet sarcastisch is ben je zelf toch net zo goed een wk ;)
     
    als een mannelijk forumlid een foto plaatst is het schijnbaar wel geoorloofd om kritisch

    en eerlijk te zijn ,


    en als het een vrouw betreft dan mag je dus alleen slijmen zoals de meeste white knights hier doen ???

    Jawel hoor, helemaal geoorloofd, ik kan wel tegen een stootje ;)
    Was blijkbaar op dat moment blijkbaar erg content met m'n biceps :) maar inderdaad vergeleken met een aantal buff girls hier op het forum bijv. ( MissNuke ) zijn het nog vogelpoepjes. Daar in tegen vergeleken met de meeste vrouwen van mijn leeftijd (en ook jonger) mag ik best te vreden zijn.
     
    Als je reactie eerder in het topic niet sarcastisch is ben je zelf toch net zo goed een wk ;)


    wat denk je zelf ?


    ik heb iets teveel zelfrespect om een wk te zijn :wave:
     
    Laatst bewerkt:
    FB_IMG_1462560582186.jpg


    2 weken na het NK vocht is eindelijk weg getrokken maar vanaf maandag maar is carbs uppen zit wel te twijfelen op niet de GP in Ahoy te doen. Maar weer 100 eu en peak weak en alles...
     
    Back
    Naar boven