MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (18 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Netjes bezig, steeds goede progressie. Rug/benen?
    van de benen heb ik op dit moment geen foto van rug wel paar weekjes geleden.
    rug is mijn sterkste spiergroep. heb zeer grote vleugels waai soms bijna van de fiets af :P:roflol:
    IMAG0378[1].jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Die zijn toch zichtbaar.
    ja inderdaad alleen de onderste jammer genoeg niet.
    cut nog paar weekjes en zal daarna weer beginnen met lean bulk :)
    heb nog best wel zwembandjes naar mijn mening.
     
    ja inderdaad alleen de onderste jammer genoeg niet.
    cut nog paar weekjes en zal daarna weer beginnen met lean bulk :)
    heb nog best wel zwembandjes naar mijn mening.
    Zou zelf ook nu terug beginnen opbouwen met calorieen. Of zoals je wil nog enkele weekjes (2-3) cutten en dan rustig opbouwen. Als je rustig bulkt sta je er heel de zomer nog goed bij en toon je ook wat voller ;)
     
    Zou zelf ook nu terug beginnen opbouwen met calorieen. Of zoals je wil nog enkele weekjes (2-3) cutten en dan rustig opbouwen. Als je rustig bulkt sta je er heel de zomer nog goed bij en toon je ook wat voller ;)
    exactly precies wat ik dacht :P :thumb:
     
    zit dit in de verkeerde topic te posten maar fck it xD
    die calorie calculators op internet geven aan dat mijn onderhoud 3000 kcalls is
    maar is dat nou gewoon gebaseerd op dat je thuis de hele dag op de bank zit en een uurtje je workout doet ?
    want ik heb nu een nieuw fysiek zware baan en dan zal er nog wel wat bijkomen.
     
    zit dit in de verkeerde topic te posten maar fck it xD
    die calorie calculators op internet geven aan dat mijn onderhoud 3000. is
    maar is dat nou gewoon gebaseerd op dat je thuis de hele dag op de bank zit en een uurtje je workout doet ?
    want ik heb nu een nieuw fysiek zware baan en dan zal er nog wel wat bijkomen.
    Bij elke beetje normale calculator moet je een activiteitsfactor invoeren.
     
    Bij elke beetje normale calculator moet je een activiteitsfactor invoeren.
    groten deels staat er alleen hoe vaak / hoelang je per week traint.
    andere geeft 3800 aan RIP xD
     
    groten deels staat er alleen hoe vaak / hoelang je per week traint.
    Zoek er dan een op waar wel een activiteitsfactor bij staat of je verhoogt het zelf een beetje.
     
    Zoek er dan een op waar wel een activiteitsfactor bij staat of je verhoogt het zelf een beetje.
    ja die komen boven de 3500 uit.
    begin wel gewoon met 3000 en kijk hoe mijn lichaam daar op reageert.
    wil niet in 1 maand moddervet worden :roflol:
     
    zit dit in de verkeerde topic te posten maar fck it xD
    die calorie calculators op internet geven aan dat mijn onderhoud 3000 kcalls is
    maar is dat nou gewoon gebaseerd op dat je thuis de hele dag op de bank zit en een uurtje je workout doet ?
    want ik heb nu een nieuw fysiek zware baan en dan zal er nog wel wat bijkomen.
    GOoi gewoon elke week 200kcal er bij straks. Zie je van zelf wanneer je op onderhoud zit.
     
    Wat een negativiteit zeg de laatste tijd :coffee:

    Altijd als ik jou zie posten, heb je iets te zeiken en vaak op een neerbuigende manier. Moet je iets compenseren of zo?

    Je bent heel stoer jongen..
     
    Back
    Naar boven