XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

sinds ik bang voor naalden ben..
 
Zegt eigenlijk wel iets over trainingsniveau en ervaring van mensen die Wengstertje beschuldigen..... Goed compleet fysiek (VVM lijkt me ook niet extreem hoog)!
 
Zegt eigenlijk wel iets over trainingsniveau en ervaring van mensen die Wengstertje beschuldigen..... Goed compleet fysiek (VVM lijkt me ook niet extreem hoog)!
Deels ben ik het met je eens. Maar gezien de mentaliteit van 80% tegenwoordig, moet alles snel en binnen 1 jaar buf zijn inclusief # met de raarste kreten.
Er zijn genoeg mensen hier die met een veel mibder fysiek al een hoop zooi naar binnen hebben gewerkt. Dus als iemand voorbij komt met een fysiek als wengstertje dan snap ik de reacties wel.
Alleen maar compliment voor hem.
 
Jammer dat iedereen gelijkt denkt aan aas gebruik inplaats van gewoon zeggen goed fysiek of dit kan nog beter ofzo. Maar bedankt voor het compliment allemaal.

Als jullie me niet geloven sponsor me een bloedtest zou ik zeggen en daar mag iemand van jullie bij aanwezig zijn, zien jullie gelijk wat er met me gebeurd als ze een naald in me steken. :D

Gewoon niet op ingaan (al heb ik hier zelf soms ook moeite mee). Ik geloof je bro
 
Jammer dat iedereen gelijkt denkt aan aas gebruik inplaats van gewoon zeggen goed fysiek of dit kan nog beter ofzo. Maar bedankt voor het compliment allemaal.

Als jullie me niet geloven sponsor me een bloedtest zou ik zeggen en daar mag iemand van jullie bij aanwezig zijn, zien jullie gelijk wat er met me gebeurd als ze een naald in me steken. :D
Zou wel benieuwd zijn hoe het met je hormonen staat bij dit vet%, omdat je het zo lang aanhoud.. ooit laten testen? Of maak je je daar geen zorgen over?
 
Heb Wengstertje zat vaak irl gezien en qua delts traps regio waren z'n Gains het zwakste toch?
 
Zou wel benieuwd zijn hoe het met je hormonen staat bij dit vet%, omdat je het zo lang aanhoud.. ooit laten testen? Of maak je je daar geen zorgen over?

mwa echt een hoog libido heb ik nu niet nee haha, maar voel me beter dan voor me wedstrijden omdat ik toch wat hoger in voeding zit en iets minder droog sta (denk ik geen meting gedaan)

Heb Wengstertje zat vaak irl gezien en qua delts traps regio waren z'n Gains het zwakste toch?

klopt heb ik ook als feedback terug gekregen van de jury op het NK net als massa op de beentjes
 

Current shape (94kg bij 1,83 en schat rond de 15 a 16% vet).. Proberen te cutten naar de 10%
 
Ik denk dat als je normaal gaat staan met je borst vooruit dat je er in ieder geval iets toonbaarder uitziet :p.
 
Lijkt een beetje droger

aviary_1462918228029.jpg
 
Back
Naar boven