Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ban dan lekker de fake natty claimers. Daar hebben wij forumleden meer last van dan regeltje 4.

    Laat gewoon iedereen in z'n eigen waarde en dan komt alles goed, stoor je je aan iemand, scroll dan verder, zet hem op negeer of raporteer het
     
    Test tren mast hgh slin t3 halotest methyltren.

    Op zijn minst.
    :roflol: Bedankt voor het compliment. Als je toch eens wist wat je natuurlijk kon bereiken :roflol: Ffmi ligt tussen de 23 en 23.4. In principe word ik dus een leugenaar genoemd want dit is nog steeds heel ver in de grenzen wat natuurlijk mogelijk is. Het is allemaal een illusie. Ik kan hier nu ook zo een foto posten waarop het lijkt of ik maar een maandje lift.
     
    Laatst bewerkt:
    :roflol: Bedankt voor het compliment. Als je toch eens wist wat je natuurlijk kon bereiken :roflol: Ffmi ligt tussen de 23 en 23.4. In principe word ik dus een leugenaar genoemd want dit is nog steeds heel ver in de grenzen wat natuurlijk mogelijk is. Het is allemaal een illusie. Ik kan hier nu ook zo een foto posten waarop het lijkt of ik maar een maandje lift.

    Lijkt me sterk met die guns :p maar ik beweer nieks hiermee. Gewoon vet nice fysiek man!
     
    waarom wil iedereen altijd weten of iemand natty of niet is, je kent hem niet eens so who cares, right babe?! SHOOP AHHH!!!!
     
    doneer allen naar jacked and tan, ik zal de fake nattys exposen

    gr jan,
    people lab test bv
     
    Pomp van eerste training in 2 weken zat er nog een klein beetje in. Nu weer doorpakken :)

    069a5370b6df4818a4b8e3230f45fa0c.png

    f583b646be41474f967e4ba13fb51b24.png
     
    Pomp van eerste training in 2 weken zat er nog een klein beetje in. Nu weer doorpakken :)

    069a5370b6df4818a4b8e3230f45fa0c.png

    f583b646be41474f967e4ba13fb51b24.png
    ps. heet dit nou gyno? Of heb ik gewoon grote tepels?
     
    :roflol: Bedankt voor het compliment. Als je toch eens wist wat je natuurlijk kon bereiken :roflol: Ffmi ligt tussen de 23 en 23.4. In principe word ik dus een leugenaar genoemd want dit is nog steeds heel ver in de grenzen wat natuurlijk mogelijk is. Het is allemaal een illusie. Ik kan hier nu ook zo een foto posten waarop het lijkt of ik maar een maandje lift.

    Weet niet of je het iets kan schelen, maar i believe you.
     
    Back
    Naar boven