MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Door het schudden zet je vet om in spier.
    klopt inderdaad

    als je hard genoeg trilt dan vallen je triglyceriden uit elkaar en dan kan de glycerol backbone omgezet worden in glucose en vervolgens in niet essentiele aminozuren. de stikstof die hiervoor nodig is wordt ook geleverd door de trilplaat trilplaten zijn hartSTIKke cool

    it's science
     
    klopt inderdaad

    als je hard genoeg trilt dan vallen je triglyceriden uit elkaar en dan kan de glycerol backbone omgezet worden in glucose en vervolgens in niet essentiele aminozuren. de stikstof die hiervoor nodig is wordt ook geleverd door de trilplaat trilplaten zijn hartSTIKke cool

    it's science

    Zo simpel is het. Glycerol > glucose > carboxyl > vetzuren > glycolipiden. Plus N van trilplaat is glycine.

    Maar dat moeten we niet verder vertellen. Gratis aminozuren.
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    14v5hlw.jpg


    Na 2 jaar niet trainen weer 1 keer per week oppakken.
    Ok..nu weet ik het zeker..ik ga ook stoppen met trainen..
     
    IMG_0452.JPG


    train 5 jaar dus van mijn 17 jaar, altijd thuis getraind in mijn garage haha :P op deze foto was ik al een uurtje aan het trainen en goeie pomp
     
    trainen in spijkerbroek en handschoentjes

    rip

    wat is er mis met een spijkerbroek en handschoenen :p ik doe altijd handschoen aan, vind de grip veel beter. en ik train toch altijd thuis, dus niemand ziet wat ik doe
     
    je kan toch uberhaupt geen benen trainen in een spijkerbroek
     
    En dat er überhaupt mensen zijn die benen trainen??? Heb laatst gehoord dat echte benen op de voetbal gecreëerd worden dus who gives a fck about legday
     
    Back
    Naar boven