Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Tot hun 18e zeker. De ouders maken ook het kind(of breken)groeten een trotse stiefvader.
    Op het moment dat je kinderen als bezit ziet weet je dat Nederland niet het land voor jou is.
     
    Op het moment dat je kinderen als bezit ziet weet je dat Nederland niet het land voor jou is.
    Zolang ik alles betaal en verantwoordelijk ben voor mijn kind en wat er mee gebeurd en of wat hij of zei doet, kan je het wel zo noemen, maar bezit klinkt een beetje alsof je over een object praat.
     
    Wanneer is een kind van iemand? Ik mag toch hopen dat de meeste kinderen niet het eigendom zijn van hun ouders.

    Daarnaast zijn ouders in mijn optiek niet de personen die een kind maken. Dat kan immers iedere randdebiel. Maar de mensen die een kind opvoeden.

    Groetjes, een trotse stiefvader.
    :iagree:
     
    Wanneer is een kind van iemand? Ik mag toch hopen dat de meeste kinderen niet het eigendom zijn van hun ouders.

    Daarnaast zijn ouders in mijn optiek niet de personen die een kind maken. Dat kan immers iedere randdebiel. Maar de mensen die een kind opvoeden.

    Groetjes, een trotse stiefvader.

    Mooi dat het voor je werkt maar ik zou er niet aan beginnen.
     
    Hier een van mijn laatste foto's!

    IMG_2057.jpg
     
    Yup. Vrouwlief he :)
     
    Haha. Ja, het is omdat de Action dichterbij is hoor, anders zag ik het haar ook nog wel doen.
     
    Van dat bordje en teksten trekken mijn ballen naar binnen.
     
    Waarschijnlijk is dat ook het enige dat je doet, eraan trekken ;)
     
    Als mijn vriendin zo''n ding koopt schop ik d'r met bordje het huis uit.
     
    Kwaliteit van camera lijkt wekelijks achteruit te gaan.
    Foto na borst/schoudertraining, vorm in schouder lijkt eindelijk wat te komen. Alleen nog te vet om dit goed te zien.
    25t9nx2.jpg
     
    Back
    Naar boven