Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 2s6sghv.jpg


    Links is van december, rechts van zo een maand terug na de cut. Lekkere broodjes hea huh :cool:

    Wat is je gewicht en BF ongeveer op die rechtse foto?

    Geslaagde cut zo te zien!
     
    Gewicht schommelt tussen 87 en 90 kg afhankelijk van me eetgedrag:o

    20160807_125519.jpg


    20160629_085932.jpg


    20160629_085051.jpg


    20160506_221003.jpg
     
    Gewicht schommelt tussen 87 en 90 kg afhankelijk van me eetgedrag:o

    Jij bent vast vrij lang, Epic wel hoe benadeeld langere mensen zijn in deze sport :o je moet al gauw 120kg wegen wil het er op de foto een beetje buff uitzien..
     
    Jij bent vast vrij lang, Epic wel hoe benadeeld langere mensen zijn in deze sport :o je moet al gauw 120kg wegen wil het er op de foto een beetje buff uitzien..
    Hahah mwa ben net zo lang als dat jij bent, 3 cm langer dan:p maar idd je hebt wel gelijk:(:(
     
    Nice!!
     
    Hahah mwa ben net zo lang als dat jij bent, 3 cm langer dan:p maar idd je hebt wel gelijk:(:(

    Heb je dan zoveel massa op je benen dan? Zie mijn avatar daar ben ik een kg of 92/93.. Gek wel hoe bizar veel verschil er kan zitten in een fysiek alleen afgaand op de cijfers :o
     
    Andere pose en andere lichtinval, maar toch wel grappig om naast elkaar te zien.
    Links begin april dit jaar, rechts begin augustus dit jaar.

    4h4309.jpg

    Netjes hoor Mr. Tuinslang! Al die festivalletjes en nachtjes doen hun werk wel weer met de vetverbranding zie ik :cool:
     
    Beetje nette lichtinval doet wonderen, zelfs op 1.98m :rolleyes:
     
    Andere pose en andere lichtinval, maar toch wel grappig om naast elkaar te zien.
    Links begin april dit jaar, rechts begin augustus dit jaar. Zit dus ongeveer 4 maanden tussen.

    4h4309.jpg


    netjes man stuk droger weer. Waarom je vp zo uit de hand laten lopen? Bulk gewoon of gestopt met trainen?
     
    netjes man stuk droger weer. Waarom je vp zo uit de hand laten lopen? Bulk gewoon of gestopt met trainen?
    Thanks. Dacht na vorige zomer gewoon volop vreten, best wel dirty bulk. Wel gewoon eiwitten hoog en voor de rest vooral VEEL. 10kg aangekomen toen tot aan april. Ook wel flink vooruit gegaan qua kracht in die maanden en hield ook in m'n achterhoofd dat als ik de knop omzet ik het er zo weer af heb, en dat bleek ook. Nu weer een beetje op onderhoud eten en kcal weer langzaam opschroeven en wat cleaner bulken denk ik.
     
    Heb je dan zoveel massa op je benen dan? Zie mijn avatar daar ben ik een kg of 92/93.. Gek wel hoe bizar veel verschil er kan zitten in een fysiek alleen afgaand op de cijfers :o
    Hahah benen zijn oke gewoon normaal, niks bijzonders:rolleyes: Maar inderdaad jij oogt wel 10x zo buff FML:(
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Back
    Naar boven