MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ondertussen knal ik er nog een foto op terwijl we in deze mooi discussie zitten mannenn. is trouwens voor dat de cut begon rond de 98 kilo

Screenshot_2016-08-16-23-02-04.png
 
Als jullie nu allemaal gewoon in mijn log komen vertellen wat voor sick beest ik ben dan is daar tenminste ook weer wat leven.
 
Mensen die niet liften haten op zijn fysiek, wat weten hun überhaupt van AAS behalve de theorie (wss ook niet eens)?. Ik denk niet dat Dutchmass een les nodig heeft, aangezien hij al een beter fysiek heeft dan 99,99% van zijn leeftijdsgenoten ongeacht AAS of niet. Zeg maar Arnold gebruikte niet op zijn 16de.

Arnold heeft een hartoperatie gehad.
 
Mensen zijn gewoon kut, period :roflol:. Met een baviaan zul je je trots nog beter kunnen delen dan met ''intellectuele'' wezens op dit forum.
Al is het soms wel begrijpelijk, zo nu en dan komt er wel weer iemand die zwaar ondervoed is en er de ballen verstand van heeft die maar even wat doet wat die grote jongen in de sportschool zei.

Deze jongeman heeft een bruut fysiek en weet duidelijk waar die mee bezig is op gebied van bodybuilden, en als ik me niet vergis is dit ook een bodybuilding forum. Anders kun je toch beter met al dat gezeur over zijn gezondheid hier een topic openen http://forum.viva.nl/forum/gezondheid/.
 
Ondertussen knal ik er nog een foto op terwijl we in deze mooi discussie zitten mannenn. is trouwens voor dat de cut begon rond de 98 kilo
Netjes hoor, vooral het zwart-witte maakt de foto af
 
Welke discussie? Was jouw opmerking valid dan? Wil wel weten wat jouw definitie is van gezondheid. Jaloezie en afgunst is overigens ook niet gezond, maar daar lijden er hier veel aan zo te zien. Dus wellicht kun je hun ook advies geven als je zo goed weet wat wel of niet gezond is voor de mens.
Twee mensjes hebben een meningsverschil. Vervolgens probeert het ene mensje het andere mensje te overtuigen van zijn/haar mening, door middel van argumenten, of door middel van drogredenen en verbale diarree als je Ashbringer45 heet. Dit noemt men ook wel een discussie.
 
Deze jongeman heeft een bruut fysiek en weet duidelijk waar die mee bezig is op gebied van bodybuilden, en als ik me niet vergis is dit ook een bodybuilding forum. Anders kun je toch beter met al dat gezeur over zijn gezondheid hier een topic openen
Idd iedereen met een bruut fysiek weet duidelijk waar hij mee bezig is
 
Zie jij in je glazen bol wie wel/niet lift? En ja, als je zulke slechte keuzes maakt qua gezondheid dan denk ik dat je advies kunt gebruiken. Die gyno zal ook niet vanzelf gekomen zijn, tenzij hij het echt al sinds zijn puberteit had. Maar om dat zeker te kunnen weten moet ik even je glazen bol lenen.
Is 100%van puperteit. Dokter zei toenn ik 10was dat her wel weg gaat zoals ze altjnd zeggen
Netjes hoor, vooral het zwart-witte maakt de foto af
Speciaaal voor jou gedaan gehe
 
Welke discussie? Was jouw opmerking valid dan? Wil wel weten wat jouw definitie is van gezondheid. Jaloezie en afgunst is overigens ook niet gezond, maar daar lijden er hier veel aan zo te zien. Dus wellicht kun je hun ook advies geven als je zo goed weet wat wel of niet gezond is voor de mens.


Ga je nu serieus argumenteren dat AAS niet slecht voor je gezondheid zijn, om vervolgens een eigen idee van gezondheid te hebben.

Gvd ben je christen ofzo?
 
Is 100%van puperteit. Dokter zei toenn ik 10was dat her wel weg gaat zoals ze altjnd zeggen
Ah oké, ik geloof je dan wel. Ik wil ook niet overkomen als hater of zo, objectief gezien vind ik de keuze van AAS gebruik gewoon questionable. Zoals ik al zei, net fysiek, nice bord spaghetti op je buik en veel succes met je wedstrijdambities ;)
 
Twee mensjes hebben een meningsverschil. Vervolgens probeert het ene mensje het andere mensje te overtuigen van zijn/haar mening, door middel van argumenten, of door middel van drogredenen en verbale diarree als je Ashbringer45 heet. Dit noemt men ook wel een discussie.

Als je nou net zoveel onzin zou lullen als dat je eet..

Arnold heeft een hartoperatie gehad.

Zijn chest was ook abnormaal :roflol:
 
Ah oké, ik geloof je dan wel. Ik wil ook niet overkomen als hater of zo, objectief gezien vind ik de keuze van AAS gebruik gewoon questionable. Zoals ik al zei, net fysiek, nice bord spaghetti op je buik en veel succes met je wedstrijdambities ;)
Bedankt man. En ja meningen etc verschillen allemaal.
 
Back
Naar boven