AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat een gezeik weer allemaal. DBB is inderdaad niet meer zoals het was.

    Kerel van 18 post foto's van een prima fysiek (zonder ook maar enige opmerking over AAS of negativiteit) >> Iedereen zeiken over dat hij te vroeg on is gegaan, dat hij slechte keuzes heeft gemaakt in het leven etc...

    Respect Dutchmass18 dat je niet op die jankende wijven ingaat.
     
    LOL , en al die snotapen van 16 die zich elk weekend scheel zuipen , snuiven en XTC slikken dan ???

    ik kan met die paar iets te jonge kuurders echt niet zitten , in dit leven is er nog zoiets als eigen keuzes
    Dat is ook geen gezonde bezigheid, ben het verder totaal met je eens. Lekker zelf weten. Maar feit blijft dat het niet gezond is.

    Maar neem aan dat je het met me eens bent dat het aanhalen van 1 bodybuilder die het compleet maakt in het leven door het beste fysiek ooit* neer te zetten, hierdoor toevallig filmster wordt en dus bekend werd en uiteindelijk tot gouverneur schopt nou niet bepaald representatief is, toch?

    *Subjectief natuurlijk
     
    Man wat een topic is dit geworden.
    Alleen maar haten op mensen.
    Red010 word gehaat omdat die d'r volgens jullie niet goed genoeg uitziet na aas.
    Dutchmass18 word gehaat omdat die d'r beter uitziet dan veel na aas
     
    Man wat een topic is dit geworden.
    Alleen maar haten op mensen.
    Red010 word gehaat omdat die d'r volgens jullie niet goed genoeg uitziet na aas.
    Dutchmass18 word gehaat omdat die d'r beter uitziet dan veel na aas

    Op red010 werd gehaat omdat hij extreem zwart wit naar de verschillen tussen PL en bodybuilding keek en zei dat het niet te combineren was

    Oftewel als je PL doet heb je een slecht fysiek en als je BB doet ben je slap.
     
    Dat is ook geen gezonde bezigheid, ben het verder totaal met je eens. Lekker zelf weten. Maar feit blijft dat het niet gezond is.

    Maar neem aan dat je het met me eens bent dat het aanhalen van 1 bodybuilder die het compleet maakt in het leven door het beste fysiek ooit* neer te zetten, hierdoor toevallig filmster wordt en dus bekend werd en uiteindelijk tot gouverneur schopt nou niet bepaald representatief is, toch?

    *Subjectief natuurlijk


    daar heb je wel gelijk in (maar je vergeet alleen erbij te vermelden dat Arnoldje zo dedicated was dat hij zelfs zijn kontje verkocht in Munchen om zijn AAS te betalen)
     
    Op red010 werd gehaat omdat hij extreem zwart wit naar de verschillen tussen PL en bodybuilding keek en zei dat het niet te combineren was

    Oftewel als je PL doet heb je een slecht fysiek en als je BB doet ben je slap.
    D'r zijn anders ook al heel veel posts geweest over dat zijn fysiek niet kuur waardig was en allemaal ander gebitch.
    Fijn dat hij d'r schijt aan heb want hij blijft stug foto's posten!!
    Is allemaal heel jammer want daarom posten de meeste geen foto's meer.
    Zo is het bij kuurlogs ook om zeep geholpen.
    Paar jaar geleden zag je nog weleens foto's voorbij komen maar iedereen werd gelijk afgezeken. Nu durft bijna niemand meer en krijg je kut smoesjes als je herkenbaar Blabla.

    Verder zijn we het toch eens dat je met BB niet speciaal de zwaarste gewichten hoeft te pakken en bij PL wel.
    Dat jij d'r gelijk uit op maakt dat je slap ben als bodybuilder is meer jouw fout.

    En al zou iemand domme uitspraken doen doet dat toch niks af aan zijn fysiek in dit topic?

    En dat dutchmass afgezeken/ de les gelezen word omdat hij voor 21 is gaan kuren is ook jammer.
    Mensen hier doen net alsof het vanaf je 21e wel gezond is omdat dbb dat bepaald heb
     
    daar heb je wel gelijk in (maar je vergeet alleen erbij te vermelden dat Arnoldje zo dedicated was dat hij zelfs zijn kontje verkocht in Munchen om zijn AAS te betalen)

    Dat is pas echt alles voor je sport over hebben ;)
     
    D'r zijn anders ook al heel veel posts geweest over dat zijn fysiek niet kuur waardig was en allemaal ander gebitch.
    Fijn dat hij d'r schijt aan heb want hij blijft stug foto's posten!!
    Is allemaal heel jammer want daarom posten de meeste geen foto's meer.
    Zo is het bij kuurlogs ook om zeep geholpen.
    Paar jaar geleden zag je nog weleens foto's voorbij komen maar iedereen werd gelijk afgezeken. Nu durft bijna niemand meer en krijg je kut smoesjes als je herkenbaar Blabla.

    Verder zijn we het toch eens dat je met BB niet speciaal de zwaarste gewichten hoeft te pakken en bij PL wel.
    Dat jij d'r gelijk uit op maakt dat je slap ben als bodybuilder is meer jouw fout.

    En al zou iemand domme uitspraken doen doet dat toch niks af aan zijn fysiek in dit topic?

    En dat dutchmass afgezeken/ de les gelezen word omdat hij voor 21 is gaan kuren is ook jammer.
    Mensen hier doen net alsof het vanaf je 21e wel gezond is omdat dbb dat bepaald heb


    mijn kritiek heeft niets te maken met of hij gekuurd heeft of watever, daar weet ik verder niks van en maakt me ook niet zoveel uit.

    ik maakte grappen en gaf hem kritiek omdat HIJ. en dus niet ik, die uitspraken deed over BB vs PL in zijn topic.

    natuurlijk krijg je kritiek op je fysiek als je zegt dat je als powerlifter geen fysiek kan hebben, als bodybuilder niet sterk word, en een combinatie niet mogelijk is.
    als ik zeg dat mensen die bodybuilden nooit sterk kunnen worden kan ik daar ook kritiek op verwachten als ik ga vertellen hoe sterk ik ben.

    over dutchmass heb ik niks gezegd.
     
    daar heb je wel gelijk in (maar je vergeet alleen erbij te vermelden dat Arnoldje zo dedicated was dat hij zelfs zijn kontje verkocht in Munchen om zijn AAS te betalen)
    Whatever floats his boat, misschien vond hij het gewoon lekker ;)
     
    Gisteren hebben de kindjes nog eens goed kunnen rellen maar nu is het wel genoeg geweest. Terug ON topic nu !

    2b3a7a152dbee00c07d97519347a878dd46a40f2cb14993ccab54de3292c9c07.jpg
     
    Back
    Naar boven