Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Was er voor long head activatie geen overhead extentie nodig of heb ik dat verkeerd begrepen?
 
Was er voor long head activatie geen overhead extensie nodig of heb ik dat verkeerd begrepen?
Lange kop wordt aangesproken bij schouder extensie. Dus als hij eerst het gewicht een stuk naar beneden trekt met de schouders en dan overgaat in een elleboog extensie, dan gebruikt hij de lange kop.
 
Rustig weer aan het bulken ook al is het zomer :D

2psk0ls.jpg
 
Haha, heb best slechte abs. Span ook niet echt mijn buik aan, maar is zeker een aandachtspunt. Ook toen ik 11% stond. Will work on it thanks :D
 
Aardig buff, waarom niet nog even door cutten en dan pas bulken?
 
Aardig buff, waarom niet nog even door cutten en dan pas bulken?

Thanks! :) Stond paar maandjes terug op 11%. Ging toen op vakantie en ben nu net een paar weken terug en vetter. Ga nergens meer heen verder dus wil vroeg beginnen met bulken, kan ik ook vroeg beginnen met cutten volgend jaar :)
 
Je haar groeit net zo snel als de rest, ene foto ben je kaal andere foto heb je weer een bos :p
 
Je haar groeit net zo snel als de rest, ene foto ben je kaal andere foto heb je weer een bos :p
morgen weer naar de kapper haha het groeit idd hard :-) word iig niet kaal
 
Gaat lekker, alleen latspread kan wel een stuk beter of niet?
jup moet echt eens meer tijd aan poseren besteden soms zit er wel eens een goede tussen maar niet altijd nee :)
 
*sta hier te ver naar achteren heb ik het idee sowieso
Front lat spread ziet er volgens mij ook goed uit, uit wat ik kan opmaken via de spiegel :p
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven