AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Tattoo ziet er trouwens ook bruut uit. Kon geen foto op je insta vinden waar die wat duidelijker op stond. Heb je er daar niet een van?
Thanks man, heb er niet zo een waar die helemaal echt duidelijk op staat. Kan wel binnekort even een proberen te maken voor je en dan pm ik m wel als je wil.
netjes, ik wilde ook van die tanktops bestellen, maar maat XL is al eeuwen uitverkocht;(
Thanks, Ik heb in deze Maat M dacht ik vallen heel ruim en stretchen heel goed.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Thanks man, heb er niet zo een waar die helemaal echt duidelijk op staat. Kan wel binnekort even een proberen te maken voor je en dan pm ik m wel als je wil.

Thanks, Ik heb in deze Maat M dacht ik vallen heel ruim en stretchen heel goed.
Ja zou tof zijn, vind zo'n tattoo altijd wel een toevoeging bij een goed fysiek. Ben zeg niks van plan dus zal 'm niet stelen hehe
 
moet eigenlijk ook weer een fotootje plaatsen, ff eentje maken in de gym :roflol:

heb net wat nieuwe tank tops gekocht, ff showe
 
sta er tegenwoordig zo bij, u mirin my bodybuilding tank top?

dbb.jpg
 
Hele oude foto, rug is een stuk beter nu
 
Flink aan de mela?


Nope, ben sinds 2 weken terug uit turkije. Op de foto lijk ik ook een stuk bruiner dan dat ik ben, ligt aan m'n telefoon denk ik
 
Echt heel nice :o
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Nope, ben sinds 2 weken terug uit turkije. Op de foto lijk ik ook een stuk bruiner dan dat ik ben, ligt aan m'n telefoon denk ik

Heb helaas alles terug moeten sturen:(Misschien moet je het naturalbodybuildingtanktops noemen :o

Wel prima kwaliteit
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Back
Naar boven