XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (20 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Oke jongens, ik zal me even kwetsbaar opstellen. Zo zien m'n benen er momenteel uit :$

zixekn.jpg
 
Wat is er mis met droger worden?

Zomer komt eraan :D
 
MissNuke eet meer kcals dan 90% van de mannen van dbb.
Naaaaaiiisss.

Het is best lastig soms. Eet vaak met tegenzin en tegen kotsen aan.. maar alles voor de gainzzzzz he :flexbiceps:
 
MissNuke en Pallas athene, allebei een fantastisch fysiek, echt super :flexing:
 
Het is best lastig soms. Eet vaak met tegenzin en tegen kotsen aan.. maar alles voor de gainzzzzz he :flexbiceps:
Loop je dan niet de hele dag met een uitpuilende buik rond? Ik bedoel, mannen hebben dat volgens mij al als zichzelf forcefeeden (ik lijk op mn hoge kcal dagen al 9 maanden zwanger), lijkt me dat vrouwen zo'n buik toch absoluut niet willen :o
 
Ik heb niks met trouwen maar met MissNuke zou ik wel willen trouwen :o
 
Loop je dan niet de hele dag met een uitpuilende buik rond? Ik bedoel, mannen hebben dat volgens mij al als zichzelf forcefeeden (ik lijk op mn hoge kcal dagen al 9 maanden zwanger), lijkt me dat vrouwen zo'n buik toch absoluut niet willen :o

Ligt een beetje aan tijd van de maand en aan wat ik eet. Tegen maandelijkse periode lijk ik ook wel 4 maanden onderweg en als ik brood eet heb ik er veel last van. Voor mijn zwangerschap had ik daar trouwens nooit last van, dus dat zal ook niet mee geholpen hebben. Maar over het algemeen een platte buik. Ik maak daar ook niet zon probleem van, weet waar het van komt en waar ik naar toe wil.
 
Back
Naar boven