XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (24 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 86kg 12% ofzo :(

    25tu58l.png
     
    Looking juicy :D
     
    En ook nog een stuk buffer is :D
    :roflol:
    Maar heeft die ook het vrouwenvoorbeeldtopic gehaald zoals Skatermarvin
    Zo is het!

    Wait whut?!
    Zou wel meer dan terecht zijn maar ik ga geen foto's van leden posten
    :o
    Wil je zeggen dat je vrouwtje nog minder eet dan jij? :eek:
    Ik zou het niet overleven op jouw dieet.. :roflol:
    Dat denk ik wel ja...

    dieet lees kruimels :p

    Ik zou bijna zeggen Skatermarvin eet mijn left-overs... nadeel.. ik heb nooit left-overs :roflol:

    de kruimels in de auto...:roflol:

    Die kruimels gaan er nu wel komen ja :D
    Haha, ik log alleen mijn geplande voeding hè..:rolleyes:
     
    Marvin is zowat de grootste vreetzak van het forum, just saying :roflol:
     
    Marvin is zowat de grootste vreetzak van het forum, just saying :roflol:
    Ik heb de laatste tijd net zoveel discipline als een kind in de snoepwinkel met 100euro.. :o
     

    Even los van het feit dat dit nogal een onzinverhaal is... Is er in nl nou echt een markt voor dit soort Q&A filmpjes? Zie dat dat hele kanaal er inmiddels mee vol staat en volgens mij is die gast ook wel redelijk bekend ofzo - alhoewel het een koekenbakker is - maar heb toch altijd een donkerbruin vermoeden dat die 'vragen' gewoon door henzelf zijn ingestuurd / ter plekke verzonnen.
     
    Even los van het feit dat dit nogal een onzinverhaal is... Is er in nl nou echt een markt voor dit soort Q&A filmpjes? Zie dat dat hele kanaal er inmiddels mee vol staat en volgens mij is die gast ook wel redelijk bekend ofzo - alhoewel het een koekenbakker is - maar heb toch altijd een donkerbruin vermoeden dat die 'vragen' gewoon door henzelf zijn ingestuurd / ter plekke verzonnen.
    Aan de views te zien wel. Hoewel het seminar van Dogan en Menzo Henselmans wel zo uitverkocht was.
     
    Back
    Naar boven