MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (17 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Navel wordt een beetje nasty zo :o

    Snapchat-7175244385177247564.jpg
     
    Lijkt wel een alien :D
     
    Ik scheer naar aanloop van de wedstrijd iedere 3 dagen me lichaam. Heb nogal extreem lichaamsbeharing van onder tot boven. Misschien als jij volwassen wordt dat er ook wat haar gaat groeien.

    Ik snap je wel, als puber schoor ik mijn borsthaar ook af.
    Misschien dat jij het eindelijk laat staan als je ooit volwassen bent.
     
    Ik snap je wel, als puber schoor ik mijn borsthaar ook af.
    Misschien dat jij het eindelijk laat staan als je ooit volwassen bent.

    Als je een mooi lichaam hebt wil je dit niet bedekken met een laag haar. Vandaar dat jij ook zo'n enorme baard hebt ;)
     
    Als je een mooi lichaam hebt wil je dit niet bedekken met een laag haar. Vandaar dat jij ook zo'n enorme baard hebt ;)

    Uiteraard, ik kan niet wachten tot ie buiten mijn gezicht ook de rest van mijn lelijke lichaam bedekt.
     
    En als je scheert zie je lijnen/definitie/aders veel beter.

    Maar dan moet je vp wel eerst naar behoren zijn :trollface:
     
    What if I told you dat veel vrouwen (vrouwen, geen meisjes) meer houden van beharing dan van geschoren lichamen.
     
    What if I told you dat veel vrouwen (vrouwen, geen meisjes) meer houden van beharing dan van geschoren lichamen.

    Jij likt toch ook niet graag aan een oerwoud? Vrouwen ook niet hoor ;)

    Kan me ook niet voorstellen dat vrouwen rug haar bij man sexy vinden.
     
    Jij likt toch ook niet graag aan een oerwoud? Vrouwen ook niet hoor ;)

    Kan me ook niet voorstellen dat vrouwen rug haar bij man sexy vinden.

    Overmatig rug haar idd niet :P maar niets mis met borsthaar of haar op de benen imo. Als je je benen scheert en niet op het podium gaat of geen wielrenner bent ben je imo een mietje :o
     
    scheer me benen ook niet als ik geen wedstrijd heb. Veeeeels te veel werk. De lange plukken op mijn schouder haal ik wel weg.
     
    scheer me benen ook niet als ik geen wedstrijd heb. Veeeeels te veel werk. De lange plukken op mijn schouder haal ik wel weg.

    Respect + ;)

    Ik deed ze vroeger ook af maar het vrouwtje zegt, laat lekker staan. Of misschien doet ze het net om me onaantrekkelijker te maken naar andere vrouwen toe, zou natuurlijk ook zomaar eens kunnen :roflol:
     
    Respect + ;)

    Ik deed ze vroeger ook af maar het vrouwtje zegt, laat lekker staan. Of misschien doet ze het net om me onaantrekkelijker te maken naar andere vrouwen toe, zou natuurlijk ook zomaar eens kunnen :roflol:
    Naah, dan zou ze stiekem een teentje knoflook door je eten heen doen. :P Ik was laatst die muggen in mijn huis zat, iedere keer zuigen als ik probeerde te slapen, dus ik at een keer een hele knoflook op. Chew 'em with a glas of water. 5 dagen lang, geen mug kwam bij me. Het was zo erg dat mijn vader me van een meter af rook.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Naah, dan zou ze stiekem een teentje knoflook door je eten heen doen. :P Ik was laatst die muggen in mijn huis zat, iedere keer zuigen als ik probeerde te slapen, dus ik at een keer een hele knoflook op. Chew 'em with a glas of water. 5 dagen lang, geen mug kwam bij me. Het was zo erg dat mijn vader me van een meter af rook.

    Gouden tip...volgend jaar dan maar weer ;)
     
    Naah, dan zou ze stiekem een teentje knoflook door je eten heen doen. :P Ik was laatst die muggen in mijn huis zat, iedere keer zuigen als ik probeerde te slapen, dus ik at een keer een hele knoflook op. Chew 'em with a glas of water. 5 dagen lang, geen mug kwam bij me. Het was zo erg dat mijn vader me van een meter af rook.
    Ik hanteer deze methode ook al maanden, werkt perfect. Werd helemaal gek van het dagelijks 16 jarige sletjes van me afslaan.
     
    Ik hanteer deze methode ook al maanden, werkt perfect. Werd helemaal gek van het dagelijks 16 jarige sletjes van me afslaan.
    :roflol: godverdomme hardoplachs
     
    Back
    Naar boven