XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • word nog leuk in de Classic dus :D

    Vast wel door naar A status.

    wordt het zeker 3 uit mijn team die ook in classic doen waarvan 2 C kampioenen, die ander weet ik niet en die twijfelt nog op junioren of classic te gaan doen. Hoop voor je dat hij junioren kiest Gast 2008 :P
     
    wordt het zeker 3 uit mijn team die ook in classic doen waarvan 2 C kampioenen, die ander weet ik niet en die twijfelt nog op junioren of classic te gaan doen. Hoop voor je dat hij junioren kiest Gast 2008 :P


    Jij snapt de sport niet helemaal denk ik. Hopen dat iemand niet meedoet zodat je zelf hoger plaatst? Als je er zo in staat ben je wel sneu man. Verlies liever van 3 hele goede dan dat ik eerste word omdat er 3 bagger fysieken naast me staan. Je beste zelf maken is de essentie van bodybuilding, niet hopen dat er mindere deelnemers meedoen zodat je makkelijk je A titel hebt.
     
    Godverdomme dat klinkt volwassen. Hoop dat ik ooit zo word:(:(
     
    Gast 2008 start je de prep vanaf dag 1 met cardio al? Of voeg je later pas cardio toe?
     
    nog 1.5 week.

    Screenshot_20161027_001931.png
    Zieke rug bro! Zag wel bij Reus de andere foto's en als puntje van kritiek daar zou ik wel borst geven. Die kan in verhouding nog wel wat extra gebruiken.
    Vooral in de abs pose met de handen boven je hoofd, maar eigenlijk ook al bij je side poses.

    Kun je nu natuurlijk weinig meer aan doen. Het zij-aanzicht van je benen is wel nice trouwens!!:thumb:
     
    Zieke rug bro! Zag wel bij Reus de andere foto's en als puntje van kritiek daar zou ik wel borst geven. Die kan in verhouding nog wel wat extra gebruiken.
    Vooral in de abs pose met de handen boven je hoofd, maar eigenlijk ook al bij je side poses.

    Kun je nu natuurlijk weinig meer aan doen. Het zij-aanzicht van je benen is wel nice trouwens!!:thumb:

    Ja borst en armen is drama man pfff. Ook moeite in het trainen van deze groepen.
     
    Jij snapt de sport niet helemaal denk ik. Hopen dat iemand niet meedoet zodat je zelf hoger plaatst? Als je er zo in staat ben je wel sneu man. Verlies liever van 3 hele goede dan dat ik eerste word omdat er 3 bagger fysieken naast me staan. Je beste zelf maken is de essentie van bodybuilding, niet hopen dat er mindere deelnemers meedoen zodat je makkelijk je A titel hebt.


    +1 ,real men talk,

    zo zijn er ook nog veel mensen die trots zijn op kampioenschappen behaald in het amateurboksen ,

    in sommige gewichtsklassen stond je 15 jaar geleden door gebrek aan tegenstanders meteen in de finale

    ja, dan ben je een echte kampioen en zilver had je altijd (en dan op verjaardagen

    stoer doen dat je ooit 2e bent geworden bij het boksen ):roflol:






    bodybuilding in Nederland is net zo marginaal op wedstrijdgebied

    kampioen in de c-klasse zegt mij niet zoveel met 4 of 5 deelnemers

    doe het gewoon voor jezelf en hecht er niet teveel status aan

    ( in het land der blinden is een oog koning)
     
    Laatst bewerkt:
    Ja borst en armen is drama man pfff. Ook moeite in het trainen van deze groepen.

    Armen heb ik ook moeite mee.
    Vooral triceps.

    Sinds ik aparte dag neem voor armen gaat het wel beter. Heb jij die ook?

    Nb. Zolang je armen niet achter lopen is het natuurlijk belachelijk om aparte dag voor armen te doen ;)
     
    Armen heb ik ook moeite mee.
    Vooral triceps.

    Sinds ik aparte dag neem voor armen gaat het wel beter. Heb jij die ook?

    Nb. Zolang je armen niet achter lopen is het natuurlijk belachelijk om aparte dag voor armen te doen ;)

    Mijn rebound bulk heb ik al helemaal in elkaar gezet. Inclusief aparte armdag. gainsss
     
    Armen heb ik ook moeite mee.
    Vooral triceps.

    Sinds ik aparte dag neem voor armen gaat het wel beter. Heb jij die ook?

    Nb. Zolang je armen niet achter lopen is het natuurlijk belachelijk om aparte dag voor armen te doen ;)

    Heb ik met delts:( Heb een armomtrek van 48/49 cm maar mn delts lijken van een oud vrouwtje:( Krijg het niet echt voor elkaar om de focus op side delts te leggen. Lijk ze niet te kunnen targetten:(
     
    Hij hoeft zijn benen niet te scheren. Dat is verwijfd. Toen ik 15 jaar was heb ik mijn benen een aantal keer geschoren omdat ik er meer haar voor terug wilde hebben. Ik had een Chuck Norris film gezien, vandaar. Ik heb al vaker gemerkt dat hier rare dingen gebeuren op dbb. Men haalt elke dag een scheermes over het hele lijf?? Corleone smeerde elke dag oil of olaze op zijn gezicht om rimpeltjes (die er niet zijn) tegen te gaan? Ik weet gewoon de juiste manier niet om het te beschrijven, hoe verwijfd kun je zijn? DBB'ers, pull op yo girl panties.

    ter verduidelijking: it wasn't me, ik smeer enkel pindakaas voor de abs
     
    Back
    Naar boven