Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Komt denk ik vooral door de manier hoe je kijkt, vermoeid inderdaad.

    Brute shape wel!
     
    Huid compleet naar de klote ? :rolleyes: vermoeid miss ietsje maar zit in prep..
    No offence, maar ik vind vaak de huid van AAS gebruikers er niet bepaald best meer uit zien. Het lijkt gewoon of je onwijs snel verouderd of iets dergelijks...
     
    Komt denk ik vooral door de manier hoe je kijkt, vermoeid inderdaad.

    Brute shape wel!
    Thanks !


    No offence, maar ik vind vaak de huid van AAS gebruikers er niet bepaald best meer uit zien. Het lijkt gewoon of je onwijs snel verouderd of iets dergelijks...
    Komt vooral denk ik omdat ik nu een beetje droger ben en de aderen enz, boven de 10% ziet het er totaal zo niet uit (vind ik).
     
    Thanks !

    Komt vooral denk ik omdat ik nu een beetje droger ben en de aderen enz, boven de 10% ziet het er totaal zo niet uit (vind ik).

    Ik begrijp je maar kan ook misschien te maken hebben met hoe dun hun huid is of op hoeveel % ze reeds staan.
    Klopt zeker. Maar zie op feestjes toch vaak gebruikers...maar moet misschien zeggen misbruikers..die niet heel laag in vetpercentage staan..maar een partij vercrackte kop hebben..

    Maar dat kan ook door de combi test-tren-hgh-cocaïne komen :roflol:
     
    Klopt zeker. Maar zie op feestjes toch vaak gebruikers...maar moet misschien zeggen misbruikers..die niet heel laag in vetpercentage staan..maar een partij vercrackte kop hebben..

    Maar dat kan ook door de combi test-tren-hgh-cocaïne komen :roflol:
    Daar heb je inderdaad ook gelijk in :P zijn er een hoop van haha, waarschijnlijk ook nooit bloedtesten enz. yolo
     
    Klopt zeker. Maar zie op feestjes toch vaak gebruikers...maar moet misschien zeggen misbruikers..die niet heel laag in vetpercentage staan..maar een partij vercrackte kop hebben..

    Maar dat kan ook door de combi test-tren-hgh-cocaïne komen :roflol:

    Op feestjes lopen over t algemeen genoeg mensen met een pep-huidje rond...heeft nix met AAS te maken
     
    75C2E663-942B-4C1E-AAF5-F15CCE2E2A19.jpg
    12 weeks out open Rotterdamse
    82 Kg
    1,80
    6,7%
     
    Bekijk bijlage 83449 12 weeks out open Rotterdamse
    82 Kg
    1,80
    6,7%
    No offence...maar is dit 6.7%:o Wel mooie shape! Iets wat meer bovenkant borst zou je shape wel ten goede komen:thumb: Succes nog de komende weken!

    Edit: Even je IG gecheckt, maar deze foto's had ik persoonlijk niet gepost man! Doet je shape geen goed..
     
    No offence...maar is dit 6.7%:o Wel mooie shape! Iets wat meer bovenkant borst zou je shape wel ten goede komen:thumb: Succes nog de komende weken!

    Edit: Even je IG gecheckt, maar deze foto's had ik persoonlijk niet gepost man! Doet je shape geen goed..
    Klopt bovenkant borst loopt achter verder denk ik ook dat ik hoger sta maar dat geeft de huidplooi meting aan foto's had me vriendin genomen maar die stond aan de zijkant dus niet. Ideaal en zonder pomp in de ochtend,
     
    Back
    Naar boven