Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (17 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

het is gelukkig ook maar een indicatie je kan iig zien of je vp daalt (of stijgt) zelfs dexa scans zijn onbetrouwbaar zie video :)



:roflol: dexa kan dus ook de deur uit.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
ik denk dat de spiegel toch echt de meest betrouwbare meting is :-)

i agree.

wel mooi in zijn 2de filmpje, ik zit precies in de groep waar hij zegt 15-18% en ik gokte mezelf 16-17% :)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
i agree.

wel mooi in zijn 2de filmpje, ik zit precies in de groep waar hij zegt 15-18% en ik gokte mezelf 16-17% :)
die 2de ga ik nu kijken die had ik nog helemaal niet gezien :-)
 
"If kinobody is 6.9 then so am I, just with less muscle. I find that very hard to believe." Dit dus, bizar hoeveel verschil er tussen zit
 
Weet niet meer hoe het heet, maar als het verschil neemt tussen een normale weging en een onder water (longen leeg ofc), dan heb je je totale vet in gewicht. Delen door je totale gewicht is percentage dus. Voor zover ik weet is dat de enige accurate meting, Alan Thrall had hier een keer een filmpje over gemaakt.
 
Dat de 6.9% meting niet accuraat is maakt niet zoveel uit. Het gaat erom dat je om de 4 weken weer zon zelfde meting doet en als er dan 6% uitkomt (of lager) dan weet je in ieder geval dat je op de juiste weg bent, ongeacht je nou daadwerkelijk 6% bent. Is misschien beter om gewoon de millimeters te noteren.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Dat de 6.9% meting niet accuraat is maakt niet zoveel uit. Het gaat erom dat je om de 4 weken weer zon zelfde meting doet en als er dan 6% uitkomt (of lager) dan weet je in ieder geval dat je op de juiste weg bent, ongeacht je nou daadwerkelijk 6% bent. Is misschien beter om gewoon de millimeters te noteren.

Daar heb je gelijk in, maar het gaat altijd mis als iemand een foto post en zegt X%. Dan krijg je 2 pagina's gezeik over hoeveel % t nu precies is. Maar voor jezelf werkt die techniek prima
 
Was voor de gein genomen na het douchen, ongewild altijd even kijken naar de eindelijk komende abs. nu ongeveer een jaar serieus trainen.
IMG_3584.JPG
 
Was voor de gein genomen na het douchen, ongewild altijd even kijken naar de eindelijk komende abs. nu ongeveer een jaar serieus trainen. Bekijk bijlage 83493
Dat doe je netjes in een jaar!

maar hoeveel jaar was niet serieus!

Kannonnen wat een schouders! Goede armen ook en een brute kop erbij!

Maar werk aan die borst Martijn! Dat weet je zelf vast ook, maar hij blijft toch wat achter IMO..
 
Ja ik weet het man. Het rare is dat ik altijd zon zieke pomp heb in borst, de gewichte opzich nog wel stijgen en ik de dag erna altijd spierpijn heb :(
 
Ja ik weet het man. Het rare is dat ik altijd zon zieke pomp heb in borst, de gewichte opzich nog wel stijgen en ik de dag erna altijd spierpijn heb :(
Fucked up man! Er moet toch iets zijn dat werkt! Wat doe je nu ongeveer voor borst? Al eens overwogen meerdere keren per week aan te pakken?
 
Sick! Aders all over the place..dat wordt wat met nog een paar procent eraf!
 
Dat doe je netjes in een jaar!

maar hoeveel jaar was niet serieus!

Om eerlijk te zijn: Een jaar lieg ik. Ik denk nu anderhalf/2 jaar echt serieus. En daarvoor een jaar aankloten. Ben wel van ver gekomen, een kilo of 51,2 met nu 79.

Kannonnen wat een schouders! Goede armen ook en een brute kop erbij!

Maar werk aan die borst Martijn! Dat weet je zelf vast ook, maar hij blijft toch wat achter IMO..
 
Back
Naar boven