AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

73jj7s.jpg


96kg @ 7.9%, 9 weken tot JBC..
Sick, succes.
Geen log voor laatste negen weken? wel benieuwd naar de aanpak in voeding, training, roids
 
Sick, succes.
Geen log voor laatste negen weken? wel benieuwd naar de aanpak in voeding, training, roids
Thanks man, heb op dit moment niet echt tijd/zin om alles voor een log bij te gaan houden man maar als je ergens benieuwd naar bent mag je gerust PM sturen.
 
oh lord die tattoo op je hand.
 
In April 3 jaar erop zitten qua training, half natty because creatine :p 1.85m @ 90Kg /18%
9HgCCa.jpg


lKs8q4.jpg


huguxQ.jpg
 
Ja ik weet het man. Het rare is dat ik altijd zon zieke pomp heb in borst, de gewichte opzich nog wel stijgen en ik de dag erna altijd spierpijn heb :(
Ik heb misschien wel een heel goede tip. Erik Wild (kan ook Eric Wild zijn) moet je maar even opzoeken op fb. Hij gebruikt een techniek die "plukken" noemt. Hij masseert eerst je "knopen" uit je borst en daarna "plukt" hij je vel van af de borstspier. Sibil Peeter "Oma" gaat elke zondag met haar jongens naar hem. Je eerste borsttraining na de massage moet je in het midden van je training stoppen omdat je borst zo een pomp heeft dat ze precies blijft groeien en door je vel gaat scheuren.
 
Ik heb misschien wel een heel goede tip. Erik Wild (kan ook Eric Wild zijn) moet je maar even opzoeken op fb. Hij gebruikt een techniek die "plukken" noemt. Hij masseert eerst je "knopen" uit je borst en daarna "plukt" hij je vel van af de borstspier. Sibil Peeter "Oma" gaat elke zondag met haar jongens naar hem. Je eerste borsttraining na de massage moet je in het midden van je training stoppen omdat je borst zo een pomp heeft dat ze precies blijft groeien en door je vel gaat scheuren.
Klinkt gruwelijk :haar:
 
Ja pijnlijk zeker en vast, ik heb "strepen" "separatie" in men benen laten maseren door hem. Ongelooflijk pijnlijk maar super resultaat. Dat "plukken" doet hij ook dikwijls bij dames, om het het vet boven de onderste buikspieren weg te halen.
 
Ik heb misschien wel een heel goede tip. Erik Wild (kan ook Eric Wild zijn) moet je maar even opzoeken op fb. Hij gebruikt een techniek die "plukken" noemt. Hij masseert eerst je "knopen" uit je borst en daarna "plukt" hij je vel van af de borstspier. Sibil Peeter "Oma" gaat elke zondag met haar jongens naar hem. Je eerste borsttraining na de massage moet je in het midden van je training stoppen omdat je borst zo een pomp heeft dat ze precies blijft groeien en door je vel gaat scheuren.


Vent :roflol:
 
Ik ken ook iemand die stopt een buttplug in je anus zodat de spierknoop daar los komt en dan heb je instant borst gains
Zo een mensen heb ik niet in men vriendenkring. Maar toch veel plezier er mee.
Ik vraag me eigenlijk af waarom je op het forum zit, om mensen te helpen of omdat je toch anders niets te doen hebt van heel de dag?
 
of om reclame te maken voor de kwakzalverij van je coach
 
neen jong je hebt gelijk, atleten van oma zijn kleine jongens, tjonge tjonge

Ja Inderdaad, ecto's stuk voor stuk.

Komt namelijk omdat je na het plukken van je chest juist je rug moet trainen.
Door de reverse doorbloeding gaat je lichaam je borst laten groeien om te compenseren. door het plukken hoeft je lichaam geen voedingstoffen meer te Investeren in de groeien van veren. Het resultaat is dus gigagroei


Simple science.
 
Iedereen wordt groot met grammen aas etc. Ga jezelf maar lekker knijpen.
 
Back
Naar boven