AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Gister een reefeed gehad
    Was 800+ carbs

    Wat cutting progress

    76kg

    [afbeelding niet meer beschikbaar]


    72,5kg

    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    Age is just a number

    goeie definitie man!
     
    Refeed van 800+ carbs? Waar gaan al die carbs heen dan?
     
    C51A18E4-1BCC-4025-8231-25757F2416A2.jpg Vandaag rug ff aangepakt, ben benieuwd naar jullie mening en eventuele verbeterpunten. Ben nu in een bulkfase tot begin maart. Daarna richting de zomer kijken hoe droog ik kan worden.

    C51A18E4-1BCC-4025-8231-25757F2416A2.jpg
     
    Dikke rug, niks meer aan doen!
     
    Dank voor je betoog en ik waardeer je edit ook! Los gezien van het feit of ik volgens jou lieg of niet.
    Ik weet van mezelf dat ik nooit gekuurd heb (sluit dit in de toekomst niet uit, maar merk dat ik er nog wat uit kan halen, dus ga voorlopig zo door).
    Daarom denk ik als volgt: ik zou als leugenaar niet de aandacht op natty zijn of niet, op mij laten focussen door juist elke keer te melden dat ik natty ben.
    Dat is misschien enkel mijn simpele gedachtengang en fout om te denken dat anderen dit dan ook aannemen, maar ok.

    Daarnaast kan ik je wel mijn eigen theorie geven over mijn kaalheid en aanleg tot groeien.
    Mijn pa en alle mannelijke leden in mijn familie werden rond hun 18de kaal.
    Mijn pa heeft zelfs totaal geen lichaamsbeharing meer sinds zijn 40ste.
    Ik vermoed dat dit komt door een hoog natuurlijk testosteron (DHT).
    Dit kan ook weer mijn aanleg tot vlot groeien verklaren.

    Ik wil absoluut niet een oneindige discussie in dit fototopic ontketenen.
    Wel vond ik een verklaring vanaf mijn kant wel op zijn plaats.
    Ik zou niet weten waarom jou fysiek niet haalbaar zou zijn in de termijn die je bij de foto´s opgeeft. Sterker nog.. Ik geloof 100 procent dat je natty bent. Ik zie helemaal geen enkele reden om daar aan te twijfelen. Je hebt een prima fysiek. Maar ziet er wat mij betreft helemaal natural uit±'
     
    Ik zou niet weten waarom jou fysiek niet haalbaar zou zijn in de termijn die je bij de foto´s opgeeft. Sterker nog.. Ik geloof 100 procent dat je natty bent. Ik zie helemaal geen enkele reden om daar aan te twijfelen. Je hebt een prima fysiek. Maar ziet er wat mij betreft helemaal natural uit±'

    thnx, maar de discussie was al klaar ;)
     
    Bekijk bijlage 84082 Vandaag rug ff aangepakt, ben benieuwd naar jullie mening en eventuele verbeterpunten. Ben nu in een bulkfase tot begin maart. Daarna richting de zomer kijken hoe droog ik kan worden.
    Nice back!!! Denk persoonlijk dat als je rug al zover goed is dat evt verbeterpuntjes pas écht zichtbaar worden in of na de cut.
    Voor nu ziet ie er top uit man!! dit vasthouden en doorknallen!!
     
    Back
    Naar boven