AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • focuss Je rug, schouders en armen lijken goed in verhouding hoor! Ga zo door!:thumb:
     
    Bekijk bijlage 84082 Vandaag rug ff aangepakt, ben benieuwd naar jullie mening en eventuele verbeterpunten. Ben nu in een bulkfase tot begin maart. Daarna richting de zomer kijken hoe droog ik kan worden.

    Nice yo. Ik zie niet direct verbeterpunten, verhoudingen/symmetrie lijkt gewoon goed.

    Mooi fysiek.
     
    Thanks allen! Ik pomp volgas door:D
     
    shape2.jpg
     
    Gruwelijke outsweep!
     
    Goede shape man! Aardig droog al, maar borst bijvoorbeeld staat nog goed vol! Flinke kuiten ook voor een MAP'er.

    Is je coach Jeffrey trouwens?

    Edit: Net even je IG gecheckt..die rug selfies zijn ook wel het posten waard! Wat een dikte!:thumb:

    Ja klopt coach nu Jeffrey vorige keer alles zelf gedaan ging prima maar met coach geeft wat meer rust coach zelf ook atleten ben van mening als je een wedstrijd doet je eigenlijk niet zonder kan echt objectief naar je zelf kijken lukt de laatste weken. Niet meer is mijn ervaring rug gaat inderdaad goed flink aan gewerkt dit kaar met resultaat Kuiten vind ik zelf echt mini haha
     
    nog een beetje gewicht gedropt in 2 dagen

    101.6kg

    Netjes!
    Je rechter schouder lijkt een stuk groter dan je linker... komt dit door de belichting?
     
    Netjes!
    Je rechter schouder lijkt een stuk groter dan je linker... komt dit door de belichting?
    linker arm en schouder zijn allebei helaas kleiner.. hopelijk trekt het ooit eens bij :(
     
    Heb je nu in ineens gruwelijke schouder gains gemaakt of zie ik dat verkeerd?

    Ze knallen er goed uit zo kerel!
    ze mogen obvious nog wel groter.. kan niet wachten op me blast nog ff wachten tot eind februari :) eerst nog ff beetje droger worden
     
    Back
    Naar boven