MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ieder pondje komt er niet uit door het kontje
     
    IMG_4508.JPG

    IMG_4508.JPG
     
    Laatst bewerkt:
    ieder pondje komt er niet uit door het kontje
    Met de hulp van vitamine C misschein wel :) lol... Sta misschien nu wat dikker omdat ik al 2,5 maand aan de creatine ben... ben vandaag ermee gestopt ga 3 weken niet nemen en dan terug eraan tot de rest van die pot op is... nog goed voor 2 a 3 maand. En dan ermee kappen tot einde zomer. Denk ik.
     
    Met de hulp van vitamine C misschein wel :) lol... Sta misschien nu wat dikker omdat ik al 2,5 maand aan de creatine ben... ben vandaag ermee gestopt ga 3 weken niet nemen en dan terug eraan tot de rest van die pot op is... nog goed voor 2 a 3 maand. En dan ermee kappen tot einde zomer. Denk ik.
    dikker door de creatine die is nieuw.. geen smoesjes man ga gewoon op je voeding letten
     
    nog niet goed genoeg;p
     
    dikker door de creatine die is nieuw.. geen smoesjes man ga gewoon op je voeding letten
    Lol, is geen smoesje... had het dus om het vocht... dat komt er toch ook gewoon bij te zitten?

    Nuja, ik dacht vandaag op men rustdag... morgen weer goed knallen iig dus smoesjes of niet... :)
     
    Nog 7 dagen. Heb indruk dat ik laatste 1,5 veel meer gegeten heb en ik aankom maar ik merk geen vettoename eerder spiertoename. Ik denk dat ik maart/april/mei zeker wel 3-6 kg vet kwijt kan geraken. 6 best case scenario.

    Waarom ga je in godsnaam bulken met zulk hoog vet?
     
    Waarom ga je in godsnaam bulken met zulk hoog vet?
    Omdat ik een mietje ben qua kracht. En gewicht verliezen en kracht bijkomen ga moeilijk lukken. :)

    Ik kan wel op je mening aansluiten... maar voelt gewoon goed lekker te eten. : ) Binnen 7 dagen gaat de riem erop.
     
    Omdat ik een mietje ben qua kracht. En gewicht verliezen en kracht bijkomen ga moeilijk lukken. :)

    Ik kan wel op je mening aansluiten... maar voelt gewoon goed lekker te eten. : ) Binnen 7 dagen gaat de riem erop.

    Voelt het ook goed dat je op een 25 % vet staat door dat lekkere gevoel tijdens 't eten? :)
     
    Dat komt omdat je een bagger split schema volgt. Met een fatsoenlijk schema wordt je gewoon sterker als ieder ander.
    Nee... ik volg ubber/lowerbody... voor je die uitspraakt doet moet je heel dat topic lezen ipv enkel fragmenten ervan en dan een uitspraak doen... is niet echt eerlijk vandaar dat ik je ook nu tegenspreek met deze reactie om mijzelf te herstellen.

    Ik heb dat advies degelijk aangenomen... sommige dingen neem ik echter niet aan. Uitspraken zoals de deze. Ik ben een mietje in kracht maar de laatste 3 tal weken verbeterde het al een pak.
     
    Back
    Naar boven