Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (20 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik sta op 15%, dikke abs en zo, jwz.

    35.jpg
     
    Nee... ik volg ubber/lowerbody... voor je die uitspraakt doet moet je heel dat topic lezen ipv enkel fragmenten ervan en dan een uitspraak doen... is niet echt eerlijk vandaar dat ik je ook nu tegenspreek met deze reactie om mijzelf te herstellen.

    Ik heb dat advies degelijk aangenomen... sommige dingen neem ik echter niet aan. Uitspraken zoals de deze. Ik ben een mietje in kracht maar de laatste 3 tal weken verbeterde het al een pak.
    Excuses ik zal een rectificatie maken:

    Dat komt omdat je een bagger split schema volgde. Met een fatsoenlijk schema was je sterker geworden, gewoon als ieder ander.

    Maar dan ook niet meer klagen dat je een mietje bent en er gewoon voor gaan. Hou een fatsoenlijk log bij, want dat werkt gewoon.
     
    Excuses ik zal een rectificatie maken:

    Dat komt omdat je een bagger split schema volgde. Met een fatsoenlijk schema was je sterker geworden, gewoon als ieder ander.

    Maar dan ook niet meer klagen dat je een mietje bent en er gewoon voor gaan. Hou een fatsoenlijk log bij, want dat werkt gewoon.
    Ik klaag toch niet... ik accepteer het feit dat het niet goed was... sorry maar je misinterpreteerd mij.

    Ik vraag mezelf af, als het over jezelf zou gaan of je ook zo zou praten... het stoort mij namelijk.
     
    Hou een fatsoenlijk log bij, want dat werkt gewoon

    +1, geen excuses maar gewoon doen. Ook eerlijk zijn naar jezelf, als je een training overslaat of op halve kracht doet dat erbij zetten. Sinds ik log probeer ik juist zoveel mogelijk uit elke training te halen......lukt dat altijd? Nee, maar het motiveert me wel enorm.....
     
    Zet dit aub voort in dat eigen topic van Seth Carnett , hou het hier bij foto's.
    Als men hier een foto wil plaatsen chatten jullie er vrolijk overheen, dat schiet ook niet op.
     
    Zet dit aub voort in dat eigen topic van Seth Carnett , hou het hier bij foto's.
    Als men hier een foto wil plaatsen chatten jullie er vrolijk overheen, dat schiet ook niet op.

    Gewoon een kaart geven voor slowchat of flooding :evil:
     
    Netjes man aardig wat massa aan pakken
     
    Back
    Naar boven