XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Is mn 2e cycle clen al. Eerste eindigde op 80mcg helemaal trillend. Heb minimaal 3 weken rust gepakt en zit in een week al op 100 (Nja 110 ofzo dat breken werkt bij mij niet). Ga hierna ook weer lekker bulken. Voel me drama in een cut en mn veins pak k wel met bold

    Beter je T3 wat omhoog naar 75 en je clen proberen rond max 100 te houden.
     
    Is mn 2e cycle clen al. Eerste eindigde op 80mcg helemaal trillend. Heb minimaal 3 weken rust gepakt en zit in een week al op 100 (Nja 110 ofzo dat breken werkt bij mij niet). Ga hierna ook weer lekker bulken. Voel me drama in een cut en mn veins pak k wel met bold
    Op wat wil je gaan bulken?
     
    Why? T3 (legit t3) zou nooit hoger moeten dan 50mcg:)

    Zelf merk ik toch wel meer verschil met mijn T3 op 75 of hoger dan een tabje clen meer.
     
    waarom uberhaupt t3 en clen als je zo hoog in BF zit :/
     
    Zelf merk ik toch wel meer verschil met mijn T3 op 75 of hoger dan een tabje clen meer.

    Ja dan is je dieet ruk denk?:D
    Goed dieet is 50mcg echt max nodig:)
     
    157gd8l.jpg

    Momenteel 106/107kg, BF% geen recente metingen gedaan, maar schat rond de 15% nu.
     
    In 7 weken kun je nog flink zakken toch moet goed komen staat nu op 12 ofz gok ik ?

    als j 7 weeks out zit en op 12% bf moet je niet eens denken aan competen xD heb als strepen op me chest denk dat ik eerder rond de 9/8% zit

    wat is jouw bf nu dan? :P
     
    hehehe smiegd! komt goed,.. ff 1 maandje door en dan hongerlijden ;)



    we behoren langzaam aan bij de oudjes Rob, maar blijven zo goed en kwaad als het kan doorknallen!!!!


    Hahahha je weet toch ;) jup hier ook :p
     
    als j 7 weeks out zit en op 12% bf moet je niet eens denken aan competen xD heb als strepen op me chest denk dat ik eerder rond de 9/8% zit

    wat is jouw bf nu dan? :P
    Vet geen idee huidplooi nu 13,2
     
    Back
    Naar boven