Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (20 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • I know. Ik ben dan ook van Gogh fan

    vincent-van-gogh-olive-trees-with-yellow-sky-and-sun-1889-giclee-fine-art-print_6427415.jpg
    Ha ja leuk! Is dat een boner dat ik daar zie?
     
    Nee, be my guest jongens. Is alsof ik een gesprek over dicks tussen Tyrion Lannister en Anders Breivik min of meer live kan bijwonen. Prima hoor.
    Dan vind ik fictieve beroemdheden toch leuker dan ''echte''. Altijd zo al ingesteld geweest... maar sommige willen gewoon Tyrion in't echt ontmoeten soms of op een forum. :) Tjah creatief zijn is leuk, die breivik lijkt me maar ne zot.
     
    Ik ga niet naar de sportschool. Mn eten weeg ik wel af. Is blijkbaar geen probleem alsnog te scoren. Kan dus rustig verder doen met mn eten afwegen.

    Hahahaha ja hoor daar mag ik allemaal niet in. Maar in die vrouwen wel. is maar wat je belangrijker vind.

    Zijn het allemaal fotomodellen,neen hoor. Maar zolang ik ze aantrekkelijk vind is het goed. dat een ander ze lelijk vind kan me gestolen worden.

    Beter dan al die gasten die wat aan hun pikje zitten te trekken en wachten tot ze een bom tegenkomen :)

    En dan heb ik meer aanbod dan ik aankan hahahah....ik kan gewoon selecteren :) aah jij doet dit of dat niet....laat maar dan :)

    Laatst nog eentje gescoord van 27j :)

    Lukt het u mss niet,met je superieure lengte?

    Als 40 jarige man zo op het internet praten.

    1256519926211.jpg
     
    Kanonnen..die shouders waren me zaterdag niet eens opgevallen:eek!: Aardige gains gemaakt Pun! Wat weeg je inmiddels?

    XXL T-shirts die verbergen een hoop :p

    Ik weet niet wat ik nu weeg, ik durf niet meer te wegen, want ik zit in mijn recomp :p Dan kijk ik alleen in de spiegel en focus ik me op mijn midsectie. De rest is bijzaak :haha:
     
    Wat voor een kuur heb je naar binnen getrapt? Aardig dikke kabels over de armen lopen jonge!
     
    Back
    Naar boven