AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bulk seizoen huidig gewicht 111.4kg

    20170925_213437.jpg
     
    hele dikke poten ofzo dan ? Ik zou je zo op de foto eerder 70 kg geven dan 111 xD
    Ha, en jij bent anorexia? Nee dit is wel zeker 100 of meer maar wel een hele dikke vochtbaal.
     
    Gezichtsbedrog speelt zeker wel een rol hoor.

    Ik weet zeker dat ik een soortgelijke foto kan plaatsen waarop ik veel zwaarder geschat wordt als ik werkelijk ben (vaak schat men me trouwens ook te zwaar in).
    Weliswaar is dit andersom (I know).

    Het gaat me om gezichtsbedrog wat een rol kan spelen.
     
    Foto van vanochtend bij de fysio. 4 schouderoperaties rechts gehad, tur nu toe vanaf juni niet getraind of op eten gelet). Epileptische aanval gehad, schouder uit de kom getrokken en gebroken. Kut geopereerd in t ene ziekenhuis en toen begon de ellende. Arm weer uit de kom, botschroeven die eruit kwamen, bot voorkant schouderkom gebroken etc. 91kg hier [Afbeeldingen niet meer beschikbaar] ergens mei/juni. 108kg. Vlak voor t begon.

    Wees aub niet zo achterlijk als ik (ontbijt 2x t5 + totaal verdeeld 125mcg clen en 50mcg t3 naast een flinke test Tren mast kuur). Een festivalletje was ik toen ook niet vies van dus zal ook meegedragen hebben.. dit is mijn neergaande progressie dus. Nu weer omhoog werken
     
    Laatst bewerkt:
    Epileptische aanval gehad, schouder uit de kom getrokken en gebroken.
    Damn dat moet behoorlijk heftig geweest zijn, begrijp nu goed dat die aanval is veroorzaakt door het kuren?
     
    Foto van vanochtend bij de fysio. 4 schouderoperaties rechts gehad, tur nu toe vanaf juni niet getraind of op eten gelet). Epileptische aanval gehad, schouder uit de kom getrokken en gebroken. Kut geopereerd in t ene ziekenhuis en toen begon de ellende. Arm weer uit de kom, botschroeven die eruit kwamen, bot voorkant schouderkom gebroken etc. 91kg hier [Afbeeldingen niet meer beschikbaar] ergens mei/juni. 108kg. Vlak voor t begon.

    Wees aub niet zo achterlijk als ik (ontbijt 2x t5 + totaal verdeeld 125mcg clen en 50mcg t3 naast een flinke test Tren mast kuur). Een festivalletje was ik toen ook niet vies van dus zal ook meegedragen hebben.. dit is mijn neergaande progressie dus. Nu weer omhoog werken
    Gaat wel goedkomen met je maat!
     
    5zgopt.png


    2a0dimp.png
    120 kg nu. was aan het cutten en al 10 kg kwijt tot ik mijn hamstring afscheurde. nu iets boven onderhoud en als het weer hersteld is verder cutten.
     
    Back
    Naar boven