MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 30vdgyd.jpg

    :flexbiceps:
     
    Post obesitas eerste bulk gone horribly wrong, back to semi obese.. Nieuwe cut die ondertussen 26 weken bezig is... Note to myself; nooit meer dik worden en/of dirty bulken :emo:

    Ben ondertussen m'n lifting carriere al 2 jaar aan het cutten geweest met 8 maanden bulk :roflol:
    fad4cc81e92ab9ab0244aaa84502d3a2.png
    -
    22525805_10209398740318663_4646379772107030528_n-gif.gif


    Laatste loodjes komen in zicht.
     
    Laatst bewerkt:
    Post obesitas eerste bulk gone horribly wrong, back to semi obese.. Nieuwe cut die ondertussen 26 weken bezig is... Note to myself; nooit meer dik worden en/of dirty bulken :emo:

    Ben ondertussen m'n lifting carriere al 2 jaar aan het cutten geweest met 8 maanden bulk :roflol:
    Bekijk bijlage 419404 - Bekijk bijlage 419405

    Laatste loodjes komen in zicht.

    Netjes! Ik herken je verhaal maar al te goed...
     

    Gister mcdonalds, kebab, pizza en nog keer mcdonalds :o

    Had zelfs shake mee genomen, staat die kerel me aan te kijken alsof mongool ben bij de mcdonalds omdat melk wilde :roflol:
     
    :roflol: Ondertussen stouw ik ladingen fastfood naar binnen omdat anders niet aan mn kcal kom.

    Dat had ik vroeger ook. Tot na de zwangerschap.. als ik nu ga leven zoals ik vroeger deed.... dan word ik obese ben ik bang..

    Nu moet ik ook zeggen dat mcdrek me weinig meer doet sws fastfood.. zo aan je kcal komen is natuurlijk ook niet best..
     
    Gister mcdonalds, kebab, pizza en nog keer mcdonalds :o

    Had zelfs shake mee genomen, staat die kerel me aan te kijken alsof mongool ben bij de mcdonalds omdat melk wilde :roflol:

    Beetje pussy dat je niet clean aan je kcal kan komen.
     
    Dat had ik vroeger ook. Tot na de zwangerschap.. als ik nu ga leven zoals ik vroeger deed.... dan word ik obese ben ik bang..

    Nu moet ik ook zeggen dat mcdrek me weinig meer doet sws fastfood.. zo aan je kcal komen is natuurlijk ook niet best..

    Ja ik kan niet zwanger worden :p

    Sowieso heb ik ook niet echt veel met fastfood, het is meer gemak dan dat het lekker is ofzo.

    Beetje pussy dat je niet clean aan je kcal kan komen.

    Dus als je je rijst en kip in blender flikkert en er een kipnugget vormpje van maakt is het gelijk niet meer clean? :trollface:

    Ik eet gewoon waar ik zin in heb en wat ik tot mijn beschikking heb. Eet zo clean mogelijk maar 4500 kcal per dag weg stouwen met onregelmatige school/werk tijden is soms niet te doen. Mcdonalds + shake is easy 2k kcal :p
     
    Back
    Naar boven