XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :roflol: Ik krijg last van kokhalsreflexen als ‘niet lekker’ eten in mijn mond stop. Als gestressed ben krijg ik sowieso niks naar binnen :o . Daarom lukte het nooit fatsoenlijk aan te komen, altijd als de 80 kilo bereik gebeurt er wel wat waardoor 2 weken lang met moeite 2k kcal per dag naar binnen kan stouwen. :sad:

    Dus jij gebruikt al jarenlang AAS en weegt nog geen 80 kg?
     
    Ligt aan welke definitie je aan clean geeft, over het algemeen zijn (zoals tren al zei) weight gainers geaccepteerd als ‘clean’ eten. Terwijl er misschien nog wel minder micronutritiens in zitten dan in een big mac.

    Overigens ga ik wel echt kotsen als ik ga force feeden :roflol: dus dan kies ik liever voor iets wat wel verdraagbaar is.

    Mn ex schaatst op nk niveau en die at echt gewoon nooit groente dus in hoeverre het nou echt uit maakt of je knetter veel groente naar binnen loopt te stouwen.


    Het gaat al fout bij het stukje ''sowieso wat gaat het voor verschil maken voor je fysiek of je nu kip met rijst eet of 2 bakjes kipnuggets''.. mag toch hopen dat je aan het trollen bent... Niets komt gemakkelijk in het leven... beetje discipline en karakter zal niet verkeerd zijn ipv dat zielige gedoe... zie gedrag van een 16jarige.. ga je geen buffel mee worden..

    En ik heb het niet alleen over groente.. maar dat is natuurlijk het beeld wat mensen hebben bij mensen die vegetarisch zijn ;)
     
    Somehow vind ik dat lastig te geloven.

    Ik herinner me dat hier vroeger een lid was (red ofzo) die ook al meerdere kuurtjes had gedaan (zelfs HGH als ik het me goed herinner) en ook amper 80kg ofzo woog... En die was ook niet shredded.

    Conclusie: AAS gebruiken levert je niet zomaar een fantastische fysiek op. Dat kost bloed zweet en tranen maar niet iedereen begrijpt dat :)
     
    Ik herinner me dat hier vroeger een lid was (red ofzo) die ook al meerdere kuurtjes had gedaan (zelfs HGH als ik het me goed herinner) en ook amper 80kg ofzo woog... En die was ook niet shredded.

    Conclusie: AAS gebruiken levert je niet zomaar een fantastische fysiek op. Dat kost bloed zweet en tranen maar niet iedereen begrijpt dat :)

    Je vergeet eten, trainen, slapen :p
     
    Ik herinner me dat hier vroeger een lid was (red ofzo) die ook al meerdere kuurtjes had gedaan (zelfs HGH als ik het me goed herinner) en ook amper 80kg ofzo woog... En die was ook niet shredded.

    Conclusie: AAS gebruiken levert je niet zomaar een fantastische fysiek op. Dat kost bloed zweet en tranen maar niet iedereen begrijpt dat :)

    Geloof dat de meningen daarover verdeeld zijn op dit forum door alle natty's XD
     
    Ik herinner me dat hier vroeger een lid was (red ofzo) die ook al meerdere kuurtjes had gedaan (zelfs HGH als ik het me goed herinner) en ook amper 80kg ofzo woog... En die was ook niet shredded.

    Conclusie: AAS gebruiken levert je niet zomaar een fantastische fysiek op. Dat kost bloed zweet en tranen maar niet iedereen begrijpt dat :)
    Het zorgt wel, mits de rest on point is, voor een vele malen snellere groei dan je natty ooit gaat halen.
     
    Het zorgt wel, mits de rest on point is, voor een vele malen snellere groei dan je natty ooit gaat halen.

    Natuurlijk maar om het on point te hebben moet je een even grote inspanning leveren dan iemand die natty traint, het loont gewoon meer de moeite.

    Een uitzondering is misschien tijdens een eerste kuur, je lichaam reageert daar heel goed op waardoor je op pakweg 75% inspanning nog steeds zal groeien.

    In latere kuurtjes ga je niet meer groeien als je niet 100% je best doet, onderhouden van je massa zal wel gemakkelijker gaan.
     
    Ik denk dat jij een super fysiek hebt als je een goede cut zou doen, eventueel chemisch ondersteund... :P De massa is sowieso al aanwezig!
    Ik denk ook wel dat er iets moois onder het laagje zit maar ik heb niet meteen de ambitie om te gaan cutten, al moet het vetpercentage natuurlijk niet té zeer uit de hand gaan lopen, buff is goed, obees niet zo. Al zal iemand zoals Marvin bv. dit al wel obees vinden :P
     
    Ik denk ook wel dat er iets moois onder het laagje zit maar ik heb niet meteen de ambitie om te gaan cutten, al moet het vetpercentage natuurlijk niet té zeer uit de hand gaan lopen, buff is goed, obees niet zo. Al zal iemand zoals Marvin bv. dit al wel obees vinden :P

    Ah Marvin, die is al lang niet natty meer ;)

    :trollface:
     
    Het gaat al fout bij het stukje ''sowieso wat gaat het voor verschil maken voor je fysiek of je nu kip met rijst eet of 2 bakjes kipnuggets''.. mag toch hopen dat je aan het trollen bent... Niets komt gemakkelijk in het leven... beetje discipline en karakter zal niet verkeerd zijn ipv dat zielige gedoe... zie gedrag van een 16jarige.. ga je geen buffel mee worden..

    En ik heb het niet alleen over groente.. maar dat is natuurlijk het beeld wat mensen hebben bij mensen die vegetarisch zijn ;)

    Een kipnugget is gewoon gemalen kip met een laagje deeg er omheen?:dunno: En met maar 1.7 gram aan verzadigd vet van de 14 gram zijn ze zo ongezond nog niet :roflol:
     
    Back
    Naar boven