Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Al moet ik toegeven dat wanneer ik in de eerste week van een bulk meestal wel half kotsend mijn eten zit weg te schuiven:p
 
Altijd maar het ontkennen van het feit dat je het op AAS uiteindelijk makkelijker hebt (tot een zeker niveau)..

Ik geef tenminste toe dat clen werkt..:rolleyes:

Ik ontken niets hoor, maar het is niet zo zwart-wit als mensen willen doen geloven. Je kunt in het kader van wat skydirk schrijft, gewoon niet alleen de duur van de inspanning nemen als graadmeter. Daarbij is het enorm subjectief. Iemand met een shit conditie versus iemand met een topconditie, wie moet er harder strijden voor hetzelfde resultaat? Zo kunnen we eindeloos discussieren natuurlijk.

Verder zal ik de laatste zijn die ontkent dat AAS werken.
 
Niet overdrijven. Bloed, zweet en tranen ???. Dat kun je toch niet zeggen van een bb'er die amper een uur en soms iets langer per dag traint. Je moet er iets voor doen maar het kost je geen bloed, zweet en tranen. Een beetje eerlijk blijven. Een zwemmer die 6 uur per dag in het water ligt, een turner die uren per dag traint, een wielrenner die een tour de France rijdt, de training van een triathlonatleet, een alpinist die de Everest beklimt zijn voorbeelden van bloed, zweet en tranen. Conclusie: Je moet er wat voor doen maar AAS levert je wel die fantastische fysiek op die je bijlange niet zou bereikt hebben indien je dezelfde training zou gedaan hebben zonder AAS.


tchhttps://www.youtube.com/wa?v=TtyTbjVXn3k
 
Niet overdrijven. Bloed, zweet en tranen ???. Dat kun je toch niet zeggen van een bb'er die amper een uur en soms iets langer per dag traint. Je moet er iets voor doen maar het kost je geen bloed, zweet en tranen. Een beetje eerlijk blijven. Een zwemmer die 6 uur per dag in het water ligt, een turner die uren per dag traint, een wielrenner die een tour de France rijdt, de training van een triathlonatleet, een alpinist die de Everest beklimt zijn voorbeelden van bloed, zweet en tranen. Conclusie: Je moet er wat voor doen maar AAS levert je wel die fantastische fysiek op die je bijlange niet zou bereikt hebben indien je dezelfde training zou gedaan hebben zonder AAS.

Ik begrijp je boodschap. Aas werken zeker en leveren je een betere fysiek op dan je zou vergelijken met dezelfde inspanning als natty.

Daar is helemaal geen discussie over.

Een topfysiek (die sowieso natty niet haalbaar is) vraagt echter wel een grote inspanning. Of je dat bloed zweet en tranen noemt is subjectief. Voor Jan met de pet leveren zelfs bescheiden wedstrijdbodybuilders bovenmenselijke inspanningen. Vergeleken met een topzwemmer is dat miss peanuts.

Punt blijft dat aas zo een topfysiek niet zomaar voor elkaar krijgen. Als ik op mijn best wil zijn dan kost me dat bloed zweet en tranen maar met aas krijg ik er een resultaat voor.
 
Ik begrijp je boodschap. Aas werken zeker en leveren je een betere fysiek op dan je zou vergelijken met dezelfde inspanning als natty.

Daar is helemaal geen discussie over.

Een topfysiek (die sowieso natty niet haalbaar is) vraagt echter wel een grote inspanning. Of je dat bloed zweet en tranen noemt is subjectief. Voor Jan met de pet leveren zelfs bescheiden wedstrijdbodybuilders bovenmenselijke inspanningen. Vergeleken met een topzwemmer is dat miss peanuts.

Punt blijft dat aas zo een topfysiek niet zomaar voor elkaar krijgen. Als ik op mijn best wil zijn dan kost me dat bloed zweet en tranen maar met aas krijg ik er een resultaat voor.
Daarom lever ik tegenwoordig geen bloed zweet en tranen meer..het levert toch nagenoeg niks op:roflol:
 
Daarom lever ik tegenwoordig geen bloed zweet en tranen meer..het levert toch nagenoeg niks op:roflol:

Ik wil niemand tegen de schenen trappen maar ik stel me wel eens de vraag wat het nut is voor de gemiddelde dbb'er om natty extreem belang te hechten aan details.

Wegen de gains op tegen het extreem bezig zijn met de sport?

Je hebt dus gelijk dat je traint omdat je het graag doet en tegelijk geniet van je leven want als natty is het weinig zinvol 100% dedicated bezig te zijn met de kleinste details. De gemiddelde dbb'er gaat er geen 10% verder mee geraken.

Aas veranderen dat en zorgen dan wel voor resultaat.

In b4 iedereen moet aas gebruiken in onze sport... :P
 
Ik wil niemand tegen de schenen trappen maar ik stel me wel eens de vraag wat het nut is voor de gemiddelde dbb'er om natty extreem belang te hechten aan details.

Wegen de gains op tegen het extreem bezig zijn met de sport?

Je hebt dus gelijk dat je traint omdat je het graag doet en tegelijk geniet van je leven want als natty is het weinig zinvol 100% dedicated bezig te zijn met de kleinste details. De gemiddelde dbb'er gaat er geen 10% verder mee geraken.

Aas veranderen dat en zorgen dan wel voor resultaat.

In b4 iedereen moet aas gebruiken in onze sport... :P
Daarom doe ik ook wat ik doe..

En dat laatste is zeker waar..alle natty claimers blijken uiteindelijk toch vaak te gebruiken of hebben gebruikt. Wil je een bodybuilder zijn..dan zul je AAS moeten gebruiken.
 
Wil je een bodybuilder zijn..dan zul je AAS moeten gebruiken.

Ben benieuwd of Mister TN deze mening deelt.

Overigens denk ik dat je natty best wat kunt bereiken, maar de weg is (veel) langer en daardoor raken veel de motivatie kwijt waardoor er toch naar AAS of Marvinnen gegrepen wordt.
 
Ben benieuwd of Mister TN deze mening deelt.

Overigens denk ik dat je natty best wat kunt bereiken, maar de weg is (veel) langer en daardoor raken veel de motivatie kwijt waardoor er toch naar AAS of Marvinnen gegrepen wordt.

Mister TN

123 kom er maar in...

Overigens, zowel Marvinnen als AAS zijn twee uitersten, er zit genoeg tussenin imo.
 
Ben benieuwd of Mister TN deze mening deelt.

Overigens denk ik dat je natty best wat kunt bereiken, maar de weg is (veel) langer en daardoor raken veel de motivatie kwijt waardoor er toch naar AAS of Marvinnen gegrepen wordt.
Met de juist genetics of trenetics kom je een heel eind..

Echter hebben velen geen flauw benul van hun mogelijke potentie..

Maar ik spreek een aantal hier nog wel over een paar jaar wanneer ze net zo gefrustreerd zijn als ik...

...of aan het kuren zijn.. ;)

Mister TN

123 kom er maar in...

Overigens, zowel Marvinnen als AAS zijn twee uitersten, er zit genoeg tussenin imo.
*proest* :roflol:
 
Daarom doe ik ook wat ik doe..

En dat laatste is zeker waar..alle natty claimers blijken uiteindelijk toch vaak te gebruiken of hebben gebruikt. Wil je een bodybuilder zijn..dan zul je AAS moeten gebruiken.
Dan ben je geen bodybuilder meer maar een chemisch vat met chemicaliën.

Toch Mister TN?
 
Met de juist genetics of trenetics kom je een heel eind..

Echter hebben velen geen flauw benul van hun mogelijke potentie..

Maar ik spreek een aantal hier nog wel over een paar jaar wanneer ze net zo gefrustreerd zijn als ik...

...of aan het kuren zijn.. ;)


*proest* :roflol:

Als ik 20 jaar jonger geweest was had de naald er zeker weten ook ingegaan. Destijds was ik te onwetend en nu te verstandig. :D
True natural en af en toe een beetje gefrustreerd Marvinnen dan maar. :rolleyes:
 
Nou ik lees hier soms reacties dat ik denk van niet!

Ik denk dat je niet alles en iedereen altijd 100% serieus moet nemen hier op DBB. Overigens wel mooi dat een dame nu komt vertellen aan de heren over AAS :popcorn:

Ben ook erg benieuwd naar jouw wetenschappelijk onderbouwde verhaal omtrent dit gevoelige onderwerp.
 
8EB58334-D599-4F52-9F40-D48D16BD85F1.jpeg
 
Back
Naar boven