Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nee Jannes noemde z'n naam al, Koen heette ie. Echt enorm, was ook in de Open C zo ongeveer de grootste en was benieuwd hoe ie 't had gedaan uiteindelijk. Ik had geen zin om de prijsuitreikingen af te wachten zondag.
    Ja, heb hem al gevonden op IG! Belg van 23.
    Ja hij heeft de overall gewonnen! Kon ook niet anders met die massa. Shape was niet mega hard maarja was wel een gigant. Idd 23 dus straks wel in de gewichtsklasse
     
    Ja hij heeft de overall gewonnen! Kon ook niet anders met die massa. Shape was niet mega hard maarja was wel een gigant. Idd 23 dus straks wel in de gewichtsklasse

    Tijdens de 1e vergelijkingen had ie alleen een duidelijke gut die ie tijdens de individuele posing beter onder controle had. Meest zonde vond ik nog de gyno van die langere gozer in de open C. Prachtig fysiek maar in de laatste call outs wrs door die gyno.

    Heb jou ook nog gezien volgens mij, houthakkers hemd aan? Groot ben je man!
     
    Jelena bodyfitness :

    Laten we even alles overlopen. Je krijgt deze reactie op jouw foto...

    Nice.

    Maar vanwaar keuze body fitness? Zou je aan de hand van deze foto's eerder in bikini plaatsen.

    En je beslist dan om zo te reageren:

    Omdat ik dat wil! En ja je weet het natuurlijk beter dan mijn coach! chapeau voor jou! Omdat? Ik naturel ben?

    Waarom reageer je meteen zo agressief? Is er een onderliggende frustratie waardoor je meteen in de aanval gaat?


    Want voor de doorsnee lezer hier op het forum kom je over als iemand waar een vijs los zit. Maar ik geeft je het voordeel van de twijfel en vermoed dat er iets anders speelt (misschien ken je Natty87 en heb je al een tijd een meningsverschil ofzo)?
     
    Tijdens de 1e vergelijkingen had ie alleen een duidelijke gut die ie tijdens de individuele posing beter onder controle had. Meest zonde vond ik nog de gyno van die langere gozer in de open C. Prachtig fysiek maar in de laatste call outs wrs door die gyno.

    Heb jou ook nog gezien volgens mij, houthakkers hemd aan? Groot ben je man!
    Ja hij had idd wel een buik ja, ja ik was er ook en ja het is een foto topic dus hier ben ik met me overhemd en wesley

    IMG_20171209_191430_197.jpg
     
    Jelena bodyfitness :

    Laten we even alles overlopen. Je krijgt deze reactie op jouw foto...



    En je beslist dan om zo te reageren:



    Waarom reageer je meteen zo agressief? Is er een onderliggende frustratie waardoor je meteen in de aanval gaat?


    Want voor de doorsnee lezer hier op het forum kom je over als iemand waar een vijs los zit. Maar ik geeft je het voordeel van de twijfel en vermoed dat er iets anders speelt (misschien ken je Natty87 en heb je al een tijd een meningsverschil ofzo)?

    Nope, gewoon een vijs los :o
     
    Jelena bodyfitness :

    Laten we even alles overlopen. Je krijgt deze reactie op jouw foto...



    En je beslist dan om zo te reageren:



    Waarom reageer je meteen zo agressief? Is er een onderliggende frustratie waardoor je meteen in de aanval gaat?


    Want voor de doorsnee lezer hier op het forum kom je over als iemand waar een vijs los zit. Maar ik geeft je het voordeel van de twijfel en vermoed dat er iets anders speelt (misschien ken je Natty87 en heb je al een tijd een meningsverschil ofzo)?

    Ik denk dat ze haar oliebollen mist...
     
    Volgens mij is mijn coach ook nog steeds bondcoach
    Is dit echt serieus een argument? Een argument op basis van (pseudo) autoriteit is bijna per definitie een zwaktebod. Ik heb de man overigens nog nooit op een nuttige tekst kunnen betrappen. Wel op een hoop tenenkrommende onzin.

    Maar goed, het zijn jouw centen. Blijf vooral met zijn allen in die carousel draaien die veel overeenkomsten met een sekte heeft en blijf dit soort charlatans geld brengen. Het is wel de bondscoach haha. Heerlijk.
     
    Laatst bewerkt:
    Is dit echt serieus een argument? Een argument op basis van (pseudo) autoriteit is bijna per definitie een zwaktebod. Ik heb de man overigens nog nooit op een nuttige tekst kunnen betrappen. Wel op een hoop tenenkrommende onzin.

    Maar goed, het zijn jouw centen. Blijf vooral met zijn allen in die carousel draaien die veel overeenkomsten met een sekte heeft en blijf dit soort charlatans geld brengen. Het is wel de bondscoach haha. Heerlijk.
    Heerlijk dit...en zo waar:windup:
     
    Oh wauw haha:roflol:

    Ik ga me nergens mee bemoeien want ik heb er (nog:D) geen verstand van, wel was ik zaterdag ook bij de sap om te zien wat ik kan verwachten aangezien ik volgend jaar mee wil doen -in de bikiniklasse hoor:emo:- en ik vind het grappig dat ik volgens mij zowel natty87 als jannesmanderfeld heb gezien:p.
     
    De butthurt is real zeg.

    Volgens mij stelde Natty gewoon een oprechte vraag, niet om je te pesten maar uit interesse. Het enige wat je hier op het forum lijkt te doen is je foto's plaatsen, en als daar ook maar een puntje van opbouwende kritiek of vragen die niet in je straatje passen op komen schiet je in de verdediging en zijn je posts alles behalve vriendelijk.

    Ik vind het leuk om je foto's te zien en je progressie te volgen, maar ik begrijp niet zo goed waarom je overal zo vijandig op reageert.

    Succes iig.
    In mijn beleving geldt dit voor een hoop mensen die aan wedstrijden meedoen. Ik probeer niet te zeggen dat dit voor iedereen geldt, maar het is wel echt een duidelijk patroon. Wss een mix tussen een matig intellect en iets dat in de richting narcisme / te sterk reageren op wat anderen van je vinden etc.

    Past op zich ook wel in het concept bodybuilding. Als iemand een betere verklaring heeft, ik sta ervoor open om me over te laten halen. Ik denk wel dat iedereen die een tijdje op fora meedraait wel een patroontje herkent bij een groot deel van de wedstrijdmensen (oh sorry "atleten" moet ik zeggen), of zeg ik nou wat geks?
     
    In mijn beleving geldt dit voor een hoop mensen die aan wedstrijden meedoen. Ik probeer niet te zeggen dat dit voor iedereen geldt, maar het is wel echt een duidelijk patroon. Wss een mix tussen een matig intellect en iets dat in de richting narcisme / te sterk reageren op wat anderen van je vinden etc.

    Past op zich ook wel in het concept bodybuilding. Als iemand een betere verklaring heeft, ik sta ervoor open om me over te laten halen. Ik denk wel dat iedereen die een tijdje op fora meedraait wel een patroontje herkent bij een groot deel van de wedstrijdmensen (oh sorry "atleten moetik zeggen), of zeg ik nou wat geks?

    Vergeet de prepweken niet, minimale voeding, uiterste extremen van je lichaam vragen... Dit heeft ook mentaal gezien zijn effect bij sommigen. Neemt niet weg dat het geen excuus is voor debiel gedrag natuurlijk.
     
    Inderdaad sneu te zien wat té weinig eten met sommige mensen doet...
     
    Vergeet de prepweken niet, minimale voeding, uiterste extremen van je lichaam vragen... Dit heeft ook mentaal gezien zijn effect bij sommigen. Neemt niet weg dat het geen excuus is voor debiel gedrag natuurlijk.

    Nou in der bulk is ze niet veel anders hoor:roflol::roflol::roflol:
     
    Vergeet de prepweken niet, minimale voeding, uiterste extremen van je lichaam vragen... Dit heeft ook mentaal gezien zijn effect bij sommigen. Neemt niet weg dat het geen excuus is voor debiel gedrag natuurlijk.
    Jawel, snap ik. Ik had dat al een beetje bij UD2.0 dus ik neem aan dat je dat met een factor-veel kan vermenigvuldigen.

    Zo'n prepding is echter maar een paar weken per jaar dat het echt narrig is. Lijkt me niet dat je daar compleet de weg van kwijt raakt. Als dat wel zo is, waar de fak ben je dan mee bezig? Ik denk dat het aanwezige eigenschappen hooguit een beetje versterkt.
     
    Laatst bewerkt:
    Jawel, snap ik. Ik had dat al een beetje bij UD2.0 dus ik neem aan dat je dat met een factor-veel kan vermenigvuldigen.

    Zo'n prepding is maar een paar weken per jaar dat het echt narrig is. Lijkt me niet dat je daar compleet de weg van kwijt raakt. Als dat wel zo is, waar de fak ben je dan mee bezig?

    Haha geen idee! Eens inderdaad meestal duurt dat enkele weken. Maar zover ik begrijp gaat zij het hele jaar door full retard.
     
    Back
    Naar boven