Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat je er hard voor gewerkt hebt geeft je toch nog niet het recht om zo te reageren op een normale vraag?

    En dit is een foto topic, waar men een foto plaatst en waarna er reacties volgen. Als je dat niet kunt handelen, moet je geen foto's plaatsen :rolleyes:

    Ik kan dat gerust wel handelen maar
    Er werd geen commentaar gegeven, dat is nu juist het punt. Het was een oprechte vraag.

    Dat jij gelijk een bordeline rage erop los laat is jouw probleem.
    ooit een wedstrijd gedaan?
    Stel he je doet bodybuilding en er wordt gevraagd zal je niet mens phique gaan doen aan je foto’s te zien pas je meer in catogorie is dat een vraag? Of een negatief commentaar verbloemd met een vraagteken?
     
    Ik kan dat gerust wel handelen maar

    ooit een wedstrijd gedaan?
    Stel he je doet bodybuilding en er wordt gevraagd zal je niet mens phique gaan doen aan je foto’s te zien pas je meer in catogorie is dat een vraag? Of een negatief commentaar verbloemd met een vraagteken?

    Een beetje zelfspot en zelfreflectie gaat je leven een stuk makkelijker maken.
     
    Ik kan dat gerust wel handelen maar

    ooit een wedstrijd gedaan?
    Stel he je doet bodybuilding en er wordt gevraagd zal je niet mens phique gaan doen aan je foto’s te zien pas je meer in catogorie is dat een vraag? Of een negatief commentaar verbloemd met een vraagteken?

    Stel je niet zo aan muts. Kennelijk kun je niet eens normaal een vraag beantwoorden, laat staan dat je tegen oprecht commentaar zou kunnen. Je houdt jezelf een bord voor je kop..
     
    Ik kan dat gerust wel handelen maar

    ooit een wedstrijd gedaan?
    Stel he je doet bodybuilding en er wordt gevraagd zal je niet mens phique gaan doen aan je foto’s te zien pas je meer in catogorie is dat een vraag? Of een negatief commentaar verbloemd met een vraagteken?
    Dat is gewoon eerlijkheid..
     
    Ik kan dat gerust wel handelen maar

    ooit een wedstrijd gedaan?
    Stel he je doet bodybuilding en er wordt gevraagd zal je niet mens phique gaan doen aan je foto’s te zien pas je meer in catogorie is dat een vraag? Of een negatief commentaar verbloemd met een vraagteken?

    Je maakt het steeds mooier voor jezelf he.

    Hier nog even t origineel voor je

    Nice.

    Maar vanwaar keuze body fitness? Zou je aan de hand van deze foto's eerder in bikini plaatsen.

    En ja heel toevallig zelf ook op t podium gestaan en niet alleen als " dikke luie" powerlifter met een sexy badpak;)
     
    Zo bedankt ik zie enkel blauwe vlekken.



    Ik doe ook mee aan wedstrijden en heb duidelijk wel de behoefte aan eerlijke feedback. En dan wel netjes natuurlijk, ben ook een mens met gevoelens.
    Overigens zijn mijn gevoelens niet van rijstpapier dus ik kan wel wat hebben.

    En als er al mensen zijn die eerlijke feedback willen geven over mijn benen. :sad: Ik weet het en werk er ook hard aan.
    162iw1.jpg
    Zou je niet beter bikini doen? :D

    Prima benen toch. Missen wel de definitie die je op de bovenlichaam hebt.
     
    Zou je niet beter bikini doen? :D

    Prima benen toch. Missen wel de definitie die je op de bovenlichaam hebt.
    Ik heb het geprobeerd dat bikini en ik ondervond drie problemen.
    1. Ik had teveel mannelijke trekjes, met name dat lomp lopen op hakjes.
    2. Aan weeszijde staken mijn ballen uit het minuscule broekje.
    3. En mijn haar is iets te kort.

    Benen missen meer dan enkel definitie.
    Meest waarschijnlijk is een te stugge Fasia.
    Dus mijn stap in 2018 is regelmatig Kill Bill bezoeken voor een massage. En natuurlijk trainen als een mother fucker.
     
    Duurt het langst :heart:

    Heb best vaak ruzie gehad hoor omdat ik iemand de waarheid in zijn gezicht drukte :roflol:

    Tegenwoordig moet je de billen likken van de mensen op wie je boos bent en je frustraties uitten aan iedereen die hij/zij kent.
     
    Ik heb het geprobeerd dat bikini en ik ondervond drie problemen.
    1. Ik had teveel mannelijke trekjes, met name dat lomp lopen op hakjes.
    2. Aan weeszijde staken mijn ballen uit het minuscule broekje.
    3. En mijn haar is iets te kort.

    Benen missen meer dan enkel definitie.
    Meest waarschijnlijk is een te stugge Fasia.
    Dus mijn stap in 2018 is regelmatig Kill Bill bezoeken voor een massage. En natuurlijk trainen als een mother fucker.

    Je moet gewoon je pik en ballen naar achter drukken en dan je benen over elkaar doen :trollface:
     
    Mijn argument dat hij bondscoach was bedoeld op Jannes zijn, argument dat het misschien handig was om naar de mening van mevrouw van der putten bondscoach van de ifbb te luisteren.
    Vind het erg jammer dat jullie mij zien als raar of What ever. En de mening van miss nuke is heb met haar Wel een issue gehad. Verder ga ik niet in op de nagatieve commentaren van iedereen die mij niet eens kent. Jammer dat jullie gelijk een oordeel klaar hebben en eigenlijk het topic niet eens goed lezen. Want we wordt gereageerd op dingen waarvan de helft niet gelezen wordt.
    En ben van ver gekomen om zo in mijn lijf te zitten en ja als er dan commentaar wordt gegevn gek he ? Dat ik dan zo reageer ik heb er kneiterhard voor gewerkt.
    Je snapt dat dit een forum is toch? Mensen reageren dan op de inhoud van je posts. Dat is zeg maar het hele idee. Of mensen je dan kennen is niet echt relevant.

    Mensen die je shit liken kennen je overigens ook niet. Daar ga je dan wel op in. Mis ik ergens wat logica? Misschien is het een goed idee je wat meer te omringen met mensen die wat eerlijker zijn in je snuit, in plaats van alleen maar Pavlov te reageren op alles dat je leuk vindt en meteen uit de bocht te vliegen als "mensen die je niet kennen" wat lichte kritiekpuntjes aandragen.
     
    Back
    Naar boven