MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 509667

Hoe groot is de kans, dat ik me broer op jou foto zie (gluren), op de dag van jou wedstrijd, op de dag dat ik mijn terugkeer heb aangekondigd op DBB!!? Daarbij ga ik straks ook naar de zelfde sportschool. Ik eis een verklaring 😂

Hoe is het gegaan vandaag?

(Ooooh je had een foto shoot gepland, ik vond het al vreemd een wedstrijd op een dinsdag)
:roflol: :roflol:
Is toch lief dat Wovano zorgt dat er uhm geen miscommunicatie ontstaat door de onzin die ik post :p
 
Bekijk bijlage 509667

Hoe groot is de kans, dat ik me broer op jou foto zie (gluren), op de dag van jou wedstrijd, op de dag dat ik mijn terugkeer heb aangekondigd op DBB!!? Daarbij ga ik straks ook naar de zelfde sportschool. Ik eis een verklaring 😂

Hoe is het gegaan vandaag?

(Ooooh je had een foto shoot gepland, ik vond het al vreemd een wedstrijd op een dinsdag)
Hoe toevallig is dat:D
Dan zie ik je binnenkort bij platinum gym. Je broer is in elk geval een hele aardige vent.

Erg vette shoot gedaan. Was eigenlijk in prep voor de hercules cup maar gezien de situatie is het heel waarschijnlijk dat deze niet doorgaat.
 
Moeizame training na een nacht shift 😴
 

Bijlagen

  • 20201021_140055-02.jpeg
    20201021_140055-02.jpeg
    291,8 KB · Weergaven: 212
Ik hoop dat bae er minder chagrijnig van gaat kijken dat dat ding:windup:
Als je tegen die kop moet blijven kijken dan zou ik ook chagrijnig worden.

Even fitnessen!
Bodybuilding is het in ieder geval niet.

Also; laat met modafucking wovano zien wie hier de baas is. Dit is jouw fucking fotoboek remember.
 
Hey daar is onze forumhomo weer:heart:
Jij bent ook (opmerkelijk genoeg) de enige die het constant aankaart.

Gaat het tegenwoordig zo slecht in de datingwereld dat je maar uit wanhopigheid gay bent geworden en oogje op mij hebt gekregen 👅
 
Jij bent ook (opmerkelijk genoeg) de enige die het constant aankaart.

Gaat het tegenwoordig zo slecht in de datingwereld dat je maar uit wanhopigheid gay bent geworden en oogje op mij hebt gekregen 👅
Ik ben smoor op je!:heart:
 
Back
Naar boven