AndroidHealthClinic

De lange termijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Dorito, alles kits?
Ik zie dat je altijd een cap ophebt zelfs wanneer je een selfie in de badkamer maakt. Draag je ook een cap onder de douche of een badmuts? 😂 Ben je misschien een beetje kalig en lijk je daarom nog meer op een Dorito? Lol.
bijna plaatsvervangende schaamte voor jouw posts.
 
Hey Dorito, alles kits?
Ik zie dat je altijd een cap ophebt zelfs wanneer je een selfie in de badkamer maakt. Draag je ook een cap onder de douche of een badmuts? 😂 Ben je misschien een beetje kalig en lijk je daarom nog meer op een Dorito? Lol.
Ik heb met je te doen 😂
 
Haha ben jij echt 52 jaar?
DBB wordt steeds meer een broedplaats voor ouwe senielen gekken :roflol:

wil jou wel eens terugzien op 52 jarige leeftijd!
 
Het is nog maar de vraag of Dorito dat haalt, zeer twijfelachtig.
Als ik zoveel pech en ongelukken moet krijgen dat ik er zo uit kom te zien als jij leg ik liever het loodje voor die tijd :roflol:
 
Als ik zoveel pech en ongelukken moet krijgen dat ik er zo uit kom te zien als jij leg ik liever het loodje voor die tijd :roflol:
Uw wil zal geschieden, ga gewoon door met jezelf volspuiten met gear, komt het helemaal in orde Dorito 👍
 
Snap nooit waarom mensen altijd butthurt zijn over het AAS-gebruik van anderen, je zit op een bodybuildinggerelateerd forum... En toevallig zijn het ook nog eens elke keer de oude seniele debielen.
 
Snap nooit waarom mensen altijd butthurt zijn over het AAS-gebruik van anderen, je zit op een bodybuildinggerelateerd forum... En toevallig zijn het ook nog eens elke keer de oude seniele debielen.
Het interesseert mij niet dat jullie gebruiken, probeer echter eerst maar eens 52 te halen. 👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven