XXL Nutrition

De lange termijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij versterkt het m’n karaktereigenschappen die al aanwezig zijn. Nog niet wat meegemaakt waarin ik mezelf niet echt herken. In hoeverre dat verandert als de doseringen omhoog gaan weet ik niet

Ik heb hetzelfde, ik merk dat ik tijdens een kuur heel relaxed ben, goed in mijn vel zit en echt niet een korter lontje heb dan normal.
Merk wel dat Bold mijn emotionele kant een duw de verkeerde kant op gaf, voelde me daarmee echt niet happy, wel een mooi middel om lijnen en aders te kunnen zien. Verder but.
Komt er ook niet meer in.
 
Het enige wat ik merk van AAS gebruik qua psychische gesteldheid is dat ik wat vaker moodswings heb. Had dit vroeger ook al zo nu en dan, maar nu toch ff wat vaker. Alles kan gewoon supergoed en positief zijn, en dan opeens lijkt er iemand op een knopje te drukken en slaat mijn humeur om naar depri/pessimisme/anxiety achtige shit. Het is niet superheftig allemaal maar wel iets wat ik opmerkte het afgelopen jaar of zo.

Voor de rest ben ik van mezelf sowieso al zeer agressief dus met aas is hier niet veel verandering in gekomen.

grapje ben superlief
 
Het enige wat ik merk van AAS gebruik qua psychische gesteldheid is dat ik wat vaker moodswings heb. Had dit vroeger ook al zo nu en dan, maar nu toch ff wat vaker. Alles kan gewoon supergoed en positief zijn, en dan opeens lijkt er iemand op een knopje te drukken en slaat mijn humeur om naar depri/pessimisme/anxiety achtige shit. Het is niet superheftig allemaal maar wel iets wat ik opmerkte het afgelopen jaar of zo.

Had je dit ook bij alleen test of pas toen er andere middelen bij kwamen. Of hogere doseringen misschien.
 
Mentaal merk ik niet zoveel verschil tussen hoog/laag of bepaalde middelen.
 
Mijn libido schoot zo ver omhoog dat ik uit narigheid op dating sites vrouwen scoorde. Elke dinsdag, woensdag en donderdag een date en overnachten om maar in mijn behoefte te kunnen voorzien.
 
Mijn libido schoot zo ver omhoog dat ik uit narigheid op dating sites vrouwen scoorde. Elke dinsdag, woensdag en donderdag een date en overnachten om maar in mijn behoefte te kunnen voorzien.
Gewoon een tinder account aangemaakt en een profiel op Second Love hahaha
 
Mijn libido schoot zo ver omhoog dat ik uit narigheid op dating sites vrouwen scoorde. Elke dinsdag, woensdag en donderdag een date en overnachten om maar in mijn behoefte te kunnen voorzien.
jij had zeker een neusje voor dat soort vrouwen
 
Gewoon een tinder account aangemaakt en een profiel op Second Love hahaha
Plenty of fish was die ik meestal gebruikte. Wanneer je je houd aan social talk komen ze vanzelf wel met afspreken.
jij had zeker een neusje voor dat soort vrouwen
Grapjas, mijn neus is helemaal niet zo slecht zoals jullie denken maar heeft zeker wel geleden.
 
Plenty of fish was die ik meestal gebruikte. Wanneer je je houd aan social talk komen ze vanzelf wel met afspreken.
Ik denk dat dat sommige mannetjes van dit forum wel pijn doet om dat uit jouw pen te moeten lezen. Zo speciaal zijn ze nu ineens niet meer.
 
Ik denk dat dat sommige mannetjes van dit forum wel pijn doet om dat uit jouw pen te moeten lezen. Zo speciaal zijn ze nu ineens niet meer.
Weet je Steks, al is de eerste aantrekkingskracht uiterlijk, wanneer vrouwen in de gaten hebben dat je karakter en persoonlijkheid absolutely shit is, dumpen ze je meteen. En inderdaad, sommige alpha 's hier denken het met een goed fysiek te kunnen klaarspelen, lol, they're so wrong.
 
Maar jij hebt geen van beiden Snuff-Sann :trollface:
Wil toch nog even wat toevoegen Dorito.
Ik ben van mening dat deze naam veel beter bij jou past.
Wie wil zich nu in hemelsnaam associëren met een gorilla die een vrouw vreselijk heeft toegetakeld? Dan spoor je in mijn ogen niet, maar goed daar ben ik nu inmiddels wel achter.
Je dient iets te kiezen waar je je mee kan vergelijken en een Dorito is precies wat je zoekt.
Kijk naar de vorm en naar jouw fysiek.
Het bovenste gedeelte heeft een redelijke brede uitstraling maar hoe verder je naar beneden gaat des te minder wordt het, zover zelfs dat van het aller onderste gedeelte helemaal niets meer over blijft.
Dus ja, je lijkt toch echt op een Dorito, vandaar ik heb besloten om je vanaf vandaag zo te gaan noemen.
Enjoy your evening Dorito. :trollface:
88617d03-3f7e-4477-81aa-5e6a1496182e-2060x1236.jpeg
 
Wil toch nog even wat toevoegen Dorito.
Ik ben van mening dat deze naam veel beter bij jou past.
Wie wil zich nu in hemelsnaam associëren met een gorilla die een vrouw vreselijk heeft toegetakeld? Dan spoor je in mijn ogen niet, maar goed daar ben ik nu inmiddels wel achter.
Je dient iets te kiezen waar je je mee kan vergelijken en een Dorito is precies wat je zoekt.
Kijk naar de vorm en naar jouw fysiek.
Het bovenste gedeelte heeft een redelijke brede uitstraling maar hoe verder je naar beneden gaat des te minder wordt het, zover zelfs dat van het aller onderste gedeelte helemaal niets meer over blijft.
Dus ja, je lijkt toch echt op een Dorito, vandaar ik heb besloten om je vanaf vandaag zo te gaan noemen.
Enjoy your evening Dorito. :trollface:Bekijk bijlage 503950
Dat je hier uren later nog zo een lap tekst over schrijft zegt meer over jou snuif sann:roflol:. Wel lekker Dorito trouwens, net als ik!
 
Dat je hier uren later nog zo een lap tekst over schrijft zegt meer over jou snuif sann:roflol:. Wel lekker Dorito trouwens, net als ik!
Dat zeggen de meeste arrogante juicers over zichzelf Dorito ;)
 
Wil toch nog even wat toevoegen Dorito.
Ik ben van mening dat deze naam veel beter bij jou past.
Wie wil zich nu in hemelsnaam associëren met een gorilla die een vrouw vreselijk heeft toegetakeld? Dan spoor je in mijn ogen niet, maar goed daar ben ik nu inmiddels wel achter.
Je dient iets te kiezen waar je je mee kan vergelijken en een Dorito is precies wat je zoekt.
Kijk naar de vorm en naar jouw fysiek.
Het bovenste gedeelte heeft een redelijke brede uitstraling maar hoe verder je naar beneden gaat des te minder wordt het, zover zelfs dat van het aller onderste gedeelte helemaal niets meer over blijft.
Dus ja, je lijkt toch echt op een Dorito, vandaar ik heb besloten om je vanaf vandaag zo te gaan noemen.
Enjoy your evening Dorito. :trollface:Bekijk bijlage 503950
Wat een moeite voor zo'n slecht verhaal
 
Wil toch nog even wat toevoegen Dorito.
Ik ben van mening dat deze naam veel beter bij jou past.
Wie wil zich nu in hemelsnaam associëren met een gorilla die een vrouw vreselijk heeft toegetakeld? Dan spoor je in mijn ogen niet, maar goed daar ben ik nu inmiddels wel achter.
Je dient iets te kiezen waar je je mee kan vergelijken en een Dorito is precies wat je zoekt.
Kijk naar de vorm en naar jouw fysiek.
Het bovenste gedeelte heeft een redelijke brede uitstraling maar hoe verder je naar beneden gaat des te minder wordt het, zover zelfs dat van het aller onderste gedeelte helemaal niets meer over blijft.
Dus ja, je lijkt toch echt op een Dorito, vandaar ik heb besloten om je vanaf vandaag zo te gaan noemen.
Enjoy your evening Dorito. :trollface:Bekijk bijlage 503950
Mafkees
 
bitchfight 2.0
 
Wil toch nog even wat toevoegen Dorito.
Ik ben van mening dat deze naam veel beter bij jou past.
Wie wil zich nu in hemelsnaam associëren met een gorilla die een vrouw vreselijk heeft toegetakeld? Dan spoor je in mijn ogen niet, maar goed daar ben ik nu inmiddels wel achter.
Je dient iets te kiezen waar je je mee kan vergelijken en een Dorito is precies wat je zoekt.
Kijk naar de vorm en naar jouw fysiek.
Het bovenste gedeelte heeft een redelijke brede uitstraling maar hoe verder je naar beneden gaat des te minder wordt het, zover zelfs dat van het aller onderste gedeelte helemaal niets meer over blijft.
Dus ja, je lijkt toch echt op een Dorito, vandaar ik heb besloten om je vanaf vandaag zo te gaan noemen.
Enjoy your evening Dorito. :trollface:Bekijk bijlage 503950

Moest oprecht lachen vanwege de moeite en slechtheid :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven