MuscleMeat

de lange weg naar ....

Bezoekers in dit topic

KOTF

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2015
Berichten
123
Waardering
14
Lengte
1m78
Massa
94kg
Zoals sommigen hier al weten uit mijn eerdere posts ben ik nu 27weken bezig met cutten en KT

doe stronglifts 5x5
DL: 1x5x102kg
SQ: 5x5x72kg
BENCH: 5X5X54KG

stats zijn aan de lage kant voor de tijd dat ik bezig ben aangezien ik na bepaalde tijd volledig herbegonnen ben omdat er bepaalde dingen gebeurd waren en ik nogal messed up was

ik ben van plan af en toe eens een foto te posten voor mezelf te motiveren en om achteraf te kunnen terug kijken

hier was ik 112kg
112kg-1a_zpsryg5jhjb.jpg


hier 103kg
103kg-1a_zpso6t7iliu.jpg


Hier zat ik op 100kg
100kg-1_zpsvllakd7w_edit_1444762050475_zps96btiiwm_edit_1444762508778_zpsfmrbpqsy.jpg

IMG_2094-2_zpsqerhz6rt_edit_1444763042196_zpssvlcm3mi.jpg




momenteel zit ik op 97kg maar ga nog even wachten voor de volgende foto, ik weet niet waar ik naartoe ga maar ben er duidelijk nog lang niet :)
 
Goed bezig, zie duidelijk verschil, keep up the good work!
 
  • Like
Waarderingen: KOTF
Echt goed werk man, waar een wil is is ene weg. Volgens mij ben jij wel lekker bezig! Ga zo door man
 
  • Like
Waarderingen: KOTF
Nice! probeer altijd zelfde plaats zelfde pose zelfde verlichting zo zie je perfecte before after & train hard!
 
  • Like
Waarderingen: KOTF
Btw train goed je buikspieren heb je een goede basis voor wanneer je rond 12% vp zit!
 
  • Like
Waarderingen: KOTF
Moet een lekker gevoel zijn dat die buik al zoveel minder is, lekker doorgaan zo
 
  • Like
Waarderingen: KOTF
Thx iedereen

quibus ja voel me al stukken beter zowel fysiek als mentaal

geloof me, eenmaal je op het punt bent als op de eerste foto heb je niet veel zelfvertrouwen over :)

Skiemoe ik train mijn buikspieren eigenlijk niet buiten de compound oefeningen, als ik ze aanspan voel ik wel dat ze gegroeid zijn maar wat extra oefeningen zijn misschien niet slecht

wat de fotos en belichting betreft klopt het wat je zegt maar is niet altijd evident vind ik, momenteel nog niet zo belangrijk ook, eerst dat vp nog serieus naar beneden halen

Ik ben al even van plan om een spinningfiets of crosstrainer te kopen maar wegens andere prioriteiten is het er nog niet van gekomen, toch eens werk van maken denk ik :)
 
Thx iedereen

quibus ja voel me al stukken beter zowel fysiek als mentaal

geloof me, eenmaal je op het punt bent als op de eerste foto heb je niet veel zelfvertrouwen over :)

Skiemoe ik train mijn buikspieren eigenlijk niet buiten de compound oefeningen, als ik ze aanspan voel ik wel dat ze gegroeid zijn maar wat extra oefeningen zijn misschien niet slecht

wat de fotos en belichting betreft klopt het wat je zegt maar is niet altijd evident vind ik, momenteel nog niet zo belangrijk ook, eerst dat vp nog serieus naar beneden halen

Ik ben al even van plan om een spinningfiets of crosstrainer te kopen maar wegens andere prioriteiten is het er nog niet van gekomen, toch eens werk van maken denk ik :)
Zoek op youtube home abs workout aanrader nu ga je het minder leuk vinden maar is een goede investering in de lange weg believe!
 
fuck abs :roflol:

Goed bezig kerel. Gewoon blijven focussen op de dingen die belangrijk zijn. Sterker worden op de compounds en lichaamsgewicht naar beneden krijgen. Kan nog wel 15kg af.
 
fuck abs :roflol:

Goed bezig kerel. Gewoon blijven focussen op de dingen die belangrijk zijn. Sterker worden op de compounds en lichaamsgewicht naar beneden krijgen. Kan nog wel 15kg af.

Moet minstens nog 15kg af
wil wel eens 80 op de weegschaal zien staan (ook al zegt de weegschaal niet alles), verder gewoon blijven diep gaan op training, ben verslaafd aan het worden aan de gewichten :)
 
Back
Naar boven