XXL Nutrition

Contest Log De lat(s) hoog leggen

Bezoekers in dit topic

Shadow Project

#Freecamelus
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2012
Berichten
14.385
Waardering
20.655
Lengte
1m91
Massa
120kg
Vetpercentage
> 50%
Hoi

Ik doe ook mee, hopelijk gaat dat een beetje lukken met mijn rugblessure.
Heb een 2,5 maand geleden mijn subscapularis flink ingescheurd met opwarmen op deadlift, herstel gaat erg slecht hiervan en deadliften is eigenlijk nog niet echt een optie, ik ga proberen het weer voorzichtig op te pakken maar dat zal meer beetje bezigheidstherapie zijn. Op het moment is training voor mij nu vooral focus op bench, squat is een beetje maintainen met SSB en highbar, deze twee gaan wel redelijk oke, wil wel weer binnenkort voorzichting switchen naar lowbar.

Huidige maxes die ik ooit in 1 sessie gezet heb was bij een mockmeet in oktober 2019. 695 kg total @108 kg bodyweight, 245 squat, 170 bench en 280 deadlift.
Squat probeer ik nu een beetje te onderhouden, misschien een kleine PR te kunnen zetten als alles goed gaat.
Vrij recent een easy 172,5 kg bench gezet dus weet dat hier in ieder geval ruimte zit.
Deadlift ben ik al blij als deze uberhaupt gaat zonder mezelf weer de vernieling in te helpen. :roflol:
Ik verwacht dat mijn bodyweight ergens tussen de 110 en 115 zal eindigen. Reden dat ik mee doe is voornamelijk een moment hebben om mijn bench verder te pushen.

Doei
 
Cheater GIF by memecandy
 
Hoe ga je nu je minimaal 15 min praten tussen elk setje aanpakken?
 
IN natuurlijk!
Balen van die subscapularis! Wel actief rehab?
 
:wave:
2 hundo bench
If only :roflol:
tenor.gif

In. en succes met herstel van de blessure
Welkom, thanks
Uiteraard in. Succes :thumbup:
Dankje!
Welkom!
Welkom!
Buttplugmeneer kijkt mee
Oef lekker
Hoe ga je nu je minimaal 15 min praten tussen elk setje aanpakken?
Ga gewoon de oren van mn wijffie dr kop lullen denk.
Welkom :D
IN natuurlijk!
Balen van die subscapularis! Wel actief rehab?
Had ik wel verwacht :p
Yes, probeer actief beetje wat werk ervoor te doen maar weinig schot in de zaak :shrug:


Vanavond eerste training, met sluiten van de gyms wordt dit een easy win dus ga niet eens mn best doen :cool:
Ga eerst nog even paar weken van mijn sheiko bench programma afmaken, daarna kijk ik even hoe ik het verder aanpak.
 
:wave:

If only :roflol:

tenor.gif


Welkom, thanks

Dankje!

Welkom!

Welkom!

Oef lekker

Ga gewoon de oren van mn wijffie dr kop lullen denk.

Welkom :D

Had ik wel verwacht :p
Yes, probeer actief beetje wat werk ervoor te doen maar weinig schot in de zaak :shrug:


Vanavond eerste training, met sluiten van de gyms wordt dit een easy win dus ga niet eens mn best doen :cool:
Ga eerst nog even paar weken van mijn sheiko bench programma afmaken, daarna kijk ik even hoe ik het verder aanpak.
Altijd gab!
Balen dat je weinig voortgang boekt met rehab!
 
Succes, zieke stats, ben benieuwd of iemand in de buurt komt.
 
Succes, zieke stats, ben benieuwd of iemand in de buurt komt.
Thanks! Qua punten sowieso wel hoor, ben niet uitzonderlijk sterk :p
Hoi gr terug
Dankje

Ochtendgewicht 109.6 kg
Trainingstijd: 1:00 uur

Eindelijk tijd om ff snel te trainen na een week ivm drukte op werk. Moet ff kijken hoe ik t verder aan ga pakken met trainen. Zit midden in Sheiko bench only programma maar nu dus een week niet gedaan. Denk ff weekje herhalen en weer door.
Vandaag ff freestyle omdat weinig tijd, morgen weer meer tijd. Maar wel ff dikke easy 170x2 neergezet :cool:

#Benchpress
70 x 5
100 x 5
120 x 3
140 x 3
160 x 2
170 x 2 @ 8.5
140 x 5 x 3

#Unilateral lat pulldown
20 x 8
30 x 8
35 x 8 x 4
 
Back
Naar boven