MuscleMeat

Contest Log De lat(s) hoog leggen

Bezoekers in dit topic

Wordt er nog getraind?
Niet echt slim als je nog klachten hebt om je lichaam te belasten he
Zie bovenstaand, ben er wel weer bijna bovenop maar trainen is echt nog geen optie. Had me voorgenomen gisteren miss ff licht met de barbell te kloten. Uiteindelijk alleen 's avond een klein rondje gelopen en dat was al meer dan genoeg. 500 meter in twee etappes moeten doen :roflol:
 
Heb het ook gehad in het begin van maart vorig jaar toen, bij het begin dus. Ook lekker logisch omdat ik toen met grote groepen mensen in contact kwam.

7 dagen toen thuis, gewoon getraind met langere pauzes wel.
Enkel die kortademigheid en dat brandend gevoel op de borst erbij is rot. Voelde een beetje als een longontsteking maar de light versie. Oververmoeidheid en ''brainfog'' was ook wel een dingetje bij mij.

Na 2 weken was alles weer normaal, dus hopelijk bij jouw ook :D.
 
Beterschap man.

Heb het zelf vorig jaar ook gehad. Veel mensen onderschatten de ziekte.
Ik ben zelf nooit ziek geweest op hoesten na. En bij mijn longfunctie test en inspanningsproeven 15% verloren tov mijn referentiewaarden.

Kan je nagaan hoeveel er rondlopen met een grote mond dat het maar een griepje is terwijl ze wel degelijk serieuze schade hebben opgelopen.
En moest ik niet standaard longtesten ondergaan zou ik daar waarschijnlijk bij horen.
 
Heb het ook gehad in het begin van maart vorig jaar toen, bij het begin dus. Ook lekker logisch omdat ik toen met grote groepen mensen in contact kwam.

7 dagen toen thuis, gewoon getraind met langere pauzes wel.
Enkel die kortademigheid en dat brandend gevoel op de borst erbij is rot. Voelde een beetje als een longontsteking maar de light versie. Oververmoeidheid en ''brainfog'' was ook wel een dingetje bij mij.

Na 2 weken was alles weer normaal, dus hopelijk bij jouw ook :D.
Ik vond het zelf nog lang duren voordat ik het had, was voor mij ook een kwestie van tijd aangezien ik op mijn werk regelmatig geen afstand kan houden en mijn vrouw op een covid-afdeling werkt. Laatstgenoemde lijkt nu ook de bron :P
Chill dat jij gewoon door hebt kunnen trainen, ik heb daar maar vanaf gezien. Misschien later vandaag even de barbell oppakken. Time will tell hoe het gaat verlopen verder, voel me nu in ieder geval best okay. Dagelijks vooruitgang in ieder geval :)
Succes met je herstel.
Thanks!
Beterschap man.

Heb het zelf vorig jaar ook gehad. Veel mensen onderschatten de ziekte.
Ik ben zelf nooit ziek geweest op hoesten na. En bij mijn longfunctie test en inspanningsproeven 15% verloren tov mijn referentiewaarden.

Kan je nagaan hoeveel er rondlopen met een grote mond dat het maar een griepje is terwijl ze wel degelijk serieuze schade hebben opgelopen.
En moest ik niet standaard longtesten ondergaan zou ik daar waarschijnlijk bij horen.
Zo zie je inderdaad maar dat het stiekem best wat effect heeft op je, ik merk zelf ook dat het er wel echt ingehakt heeft op mijn longen. Ik hoop dat het snel beter wordt. Na hoeveel tijd na covid is deze -15% gemeten?
 
Ochtendgewicht: 111.6 kg
Trainingstijd: 1:15

Squat en bench een dubbeltje op ~85% gedraaid, viel qua kracht niet tegen. Viel qua conditioneel/lucht wel tegen.
Heb in ieder geval weer iets gedaan dus grote blij.

#Squat
70 x 5
100 x 3
120 x 3
150 x 3
170 x 2
190 x 2
210 x 2

#Benchpress
70 x 5
100 x 4
120 x 3
140 x 2
150 x 2
160 x 2
 
Ik vond het zelf nog lang duren voordat ik het had, was voor mij ook een kwestie van tijd aangezien ik op mijn werk regelmatig geen afstand kan houden en mijn vrouw op een covid-afdeling werkt. Laatstgenoemde lijkt nu ook de bron :P
Chill dat jij gewoon door hebt kunnen trainen, ik heb daar maar vanaf gezien. Misschien later vandaag even de barbell oppakken. Time will tell hoe het gaat verlopen verder, voel me nu in ieder geval best okay. Dagelijks vooruitgang in ieder geval :)

Thanks!

Zo zie je inderdaad maar dat het stiekem best wat effect heeft op je, ik merk zelf ook dat het er wel echt ingehakt heeft op mijn longen. Ik hoop dat het snel beter wordt. Na hoeveel tijd na covid is deze -15% gemeten?

Een kleine maand na de eerste symptomen. Ingecalculeerd dat ik op die moment conditioneel in vorm was omdat ik m'n beste waarden wou verbeteren is het verlies ws zelfs groter.
Ik had die periode ook wel door dat de meeste dingen vermoeiender waren als normaal. Oa ook krachtraining en banale dingen als traplopen.

Maar hertelt uiteindelijk wel.
 
Een kleine maand na de eerste symptomen. Ingecalculeerd dat ik op die moment conditioneel in vorm was omdat ik m'n beste waarden wou verbeteren is het verlies ws zelfs groter.
Ik had die periode ook wel door dat de meeste dingen vermoeiender waren als normaal. Oa ook krachtraining en banale dingen als traplopen.

Maar hertelt uiteindelijk wel.
Kwestie van geduld dus, goed om te horen wat jouw ervaring zijn. Thanks! Trainen valt in ieder geval zwaar, maar merk nu in ieder geval dagelijkse progressie met wandelen, loop elke dag een rondje nu en merk dat t steeds makkelijker gaat. Waar het zondag een rondje van 500 meter in 2 etappes was, maandag een rondje van 1 km met hartslag van 140-150 en dus flink inspannend en gister een rondje van 1,5 km wat ik matige inspanning zou noemen.

Ochtendgewicht: 111.7 kg
Trainingstijd: 1:15 uur

#Benchpress, medium grip
70 x 8
100 x 8
120 x 6
130 x 6 x 3

#Romanian deadlift
70 x 8
120 x 8
150 x 8 x 3

#Unilateral lat pulldown
20 x 10
30 x 10 x 3
 
Heeft het ook effect op je eetlust ofzo of heb je daar totaal geen last van?
 
Heeft het ook effect op je eetlust ofzo of heb je daar totaal geen last van?
Had wel wat effect op mijn eetlust, maar met de lage activiteit en nog wat vloeibaar kcals wegwerken heb ik mijn gewicht gewoon stabiel kunnen houden. Was wel ff chill om niet te proppen :p
 
Hoi ik lees net dat de vials en de homegym al besproken zijn.
Is het goudwerk of andere sieraden al besproken?
 
Ik vond het zelf nog lang duren voordat ik het had, was voor mij ook een kwestie van tijd aangezien ik op mijn werk regelmatig geen afstand kan houden en mijn vrouw op een covid-afdeling werkt. Laatstgenoemde lijkt nu ook de bron :P
Chill dat jij gewoon door hebt kunnen trainen, ik heb daar maar vanaf gezien. Misschien later vandaag even de barbell oppakken. Time will tell hoe het gaat verlopen verder, voel me nu in ieder geval best okay. Dagelijks vooruitgang in ieder geval :)

Thanks!

Zo zie je inderdaad maar dat het stiekem best wat effect heeft op je, ik merk zelf ook dat het er wel echt ingehakt heeft op mijn longen. Ik hoop dat het snel beter wordt. Na hoeveel tijd na covid is deze -15% gemeten?
Moet er niet aan denken, conditie is al ruk ondanks cardio en cruise (in before ik heb al covid gehad)

Beterschap iig man!
 
Moet er niet aan denken, conditie is al ruk ondanks cardio en cruise (in before ik heb al covid gehad)

Beterschap iig man!
Mijne was ook al kut. Maar zo blijkt, het kan altijd kutter :D

Ochtendgewicht: 112.2 kg PR
Trainingstijd: 1:00 uur

#Squat, high bar
70 x 4
120 x 4
150 x 4
170 x 2
190 x 2
200 x 2 ezpz
170 x 8 bleh

#Unilateral leg extensions w/ cable

20 x 15
20 x 20 x 3
 
Ochtendgewicht: 112.3 kg PR :roflol:
Trainingstijd: 1:15 uur

Per dag dikker maar mag niet klagen, kracht lijkt gewoon geen klap te hebben gehad :D

#Benchpress
70 x 5
100 x 4
120 x 3
140 x 3
160 x 4 rep PR
170 x 3 rep PR
150 x 6 rep PR

#Unilateral cable fly

10 x 15
15 x 15 x 3

#cable triceps extensions, single arm
10 x 20 x 2
 
Back
Naar boven