AndroidHealthClinic

Contest Log De lat(s) hoog leggen

Bezoekers in dit topic

☺ gewoon ruimtes innemen....
Onze ruimte staan de fietsen en zooi van de kids ook in...die moeten er eerst uit voordat ik kan trainen....als de kids groter zijn gaat het nog maar over een paar fietsen en wellicht een scooter....maar nu:fietsen,steps, bbq,elektrische jeep ....Maarja mn hok staat ook aardig vol....
Ik hoor het al, de ruimte claimen voordat er ooit kinderen komen :roflol:
Gekke bb'er op de kabel roeier
Jwz, moet toch wat met alle mogelijkheden die ik thuis heb :)
 
Ik hoor het al, de ruimte claimen voordat er ooit kinderen komen :roflol:

Jwz, moet toch wat met alle mogelijkheden die ik thuis heb :)
Sterker nog...speciaal de ruimte ervoor bouwen en dan idd claimen voordat de kids komen ☺
 
Dikke trainingen deze week!
Heb wel getraind, niet gelogd. Morgen weer.

Ga denk ook ff minicut van 3-4 weken doen om mijn vrouw te supporten bij haar cut, beetje lastig voor haar dat ik 's avonds nog allerlei meuk zit weg te beuken. Zet gewoon test-deca door en kijk wel wat t doet in de cut :p
 
Genoeg kut supporten helpt ook
Huehue extra cardio :o

Trenning heute;
Ochrendgewicht: 111.2 kg lel wtf -3 kliko in een week en bekant 2 kg in een dag :o
Trainingstijd: 1:20 uur


#Squat
70 x 5
120 x 5
150 x 3
180 x 3
200 x 2
220 x 2 @8
200 x 4 @1000000 want missgrove, eerste 2 reps alsof lege bar. Naja boeiend.

#Benchpress
70 x 5
100 x 5
120 x 3
140 x 3 x 7 1.5 min rust

#GHR
BW x 8 x 3
Iets andere beenplaatsing zodat meer cheat.

#Cable row, home

50 x 10
80 x 10
100 x 10
110 x 10 x 2
 
Training van vandaag:
Ochtendgewicht: 109.9 kg, ik loop helemaal leeg :o
Trainingstijd: 1:20 uur

#Sumo deadlift paused off the floor
70 x 5
120 x 5
170 x 3
190 x 2 x 7 1.5 min rust

#Incline benchpress
70 x 6
90 x 6
110 x 6 x 3

#Unilateral leg extensions w/ cable
20 x 15 x 3 alternating, no rest

#Cable curls w/ straight bar
20 x 12
30 x 12
37.5 x 12

#bodyweight skullcrushers
BW x 12 x 3
 
Die eerste paar kilo’s vocht gaan er altijd snel af. En hoe groter je bent en hoe meer gear je gebruikt des te meer vocht. Desalniettemin is jouw 110kg wel een streefgewicht voor mij... al zal ik er nu nog een stuk minder uitzien dan jij op dat gewicht :o
 
Die eerste paar kilo’s vocht gaan er altijd snel af. En hoe groter je bent en hoe meer gear je gebruikt des te meer vocht. Desalniettemin is jouw 110kg wel een streefgewicht voor mij... al zal ik er nu nog een stuk minder uitzien dan jij op dat gewicht :o
Ja is ook, voel me nu alleen een uitgezakte pudding. Alsof ik alleen maar glycogeen en vocht uit mn spieren kwijt ben :roflol:

Ochtendgewicht: 111.5 kg
Trainingstijd: 1:20 uur

#Squat
70 x 3
120 x 3
160 x 3
190 x 2 x 7 1.5 min rust

#Benchpress
70 x 3
100 x 3
120 x 3
140 x 3
150 x 2
160 x 2
167.5 x 2 @9
145 x 6 @9

#Pullups
BW x 6
BW+10 x 5 x 5

#Db side raises
10 x 12 x 3
 
Overigens nog even met betrekking tot de training van gisteren.

Best wel tevreden met mijn bench gisteren, volgens heavy singles zou dit nog overeen komen met 180 bench als max. Na 3 dagen achtereenvolgend bench(varianten) toch nog een omgerekende max van 180 neetzetten, voor zowel die triple als die repout ben ik best tevreden :)

Had eigenlijk het gevoel dat ik toch aardig kracht had ingeleverd op met name bench afgelopen maand omdat ik gewoon niet echt optimaal heb kunnen trainen. Lijkt wel steeds wat beter te gaan en doe nu bewust wat oefeningen met korte rustperiode om zo mezelf te dwingen iets meer volume te draaien in korte tijd. Verder kloten we maar gewoon wat aan in de hoop sterker te worden :p
 
Overigens nog even met betrekking tot de training van gisteren.

Best wel tevreden met mijn bench gisteren, volgens heavy singles zou dit nog overeen komen met 180 bench als max. Na 3 dagen achtereenvolgend bench(varianten) toch nog een omgerekende max van 180 neetzetten, voor zowel die triple als die repout ben ik best tevreden :)

Had eigenlijk het gevoel dat ik toch aardig kracht had ingeleverd op met name bench afgelopen maand omdat ik gewoon niet echt optimaal heb kunnen trainen. Lijkt wel steeds wat beter te gaan en doe nu bewust wat oefeningen met korte rustperiode om zo mezelf te dwingen iets meer volume te draaien in korte tijd. Verder kloten we maar gewoon wat aan in de hoop sterker te worden :p
Op een dag haal je 200 :)
 
Ochtendgewicht: 110.9 kg
Trainingstijd: 1:20 uur

#Sumo deadlift
70 x 5
120 x 5
170 x 3
200 x 3 x 7

#Benchpress, medium grip
70 x 5
100 x 5
120 x 5 x 5

#Unilateral lat pulldown
20 x 10
30 x 10
40 x 10 x 2

#bulgarian splitsquat
BW x 15 x 3

#cable triceps extensions, single arm
10 x 12 x 3
 
Misschien is BPC-157 of groeihormoon wel een goede optie om je herstel wat te versnellen. Ik weet niet of het een getestte meet is maar groeihormoon heeft een lijp korte detectie tijd en BPC-157 wordt niet op getest en mag je gewoon gebruiken
 
Misschien is BPC-157 of groeihormoon wel een goede optie om je herstel wat te versnellen. Ik weet niet of het een getestte meet is maar groeihormoon heeft een lijp korte detectie tijd en BPC-157 wordt niet op getest en mag je gewoon gebruiken
Inderdaad Shadow Project dan ben je helemaal naturel!!!!!!!!
 
Back
Naar boven