Fitness Seller

De Lekkerste Shake!?

Bezoekers in dit topic

Mijn keuze gaat naar de Lean Dessert Protein Vanille van BSN, vind 'm echt gruwelijk lekker :D.

Ik pak de laatste tijd de Syntha-6 Vanille (ook BSN) omdat ik hem ook heel erg lekker vind en het een completere eiwitsamenstelling heeft. Maar qua smaak: Lean Dessert Vanille!
 
ik hoor van een maatje van me SUPER verhalen over die Dymatize :) voor hem nooit meer wat anders..
 
veel mensen die die van yates super vinden smaken. Moet k dan ook maar eens proberen hijs alleen wat prijzig imo
 
veel mensen die die van yates super vinden smaken. Moet k dan ook maar eens proberen hijs alleen wat prijzig imo

Hij is inderdaad best duur, bij xxl nutrition zal die wel het goedkoopste zijn denk ik. Ik neem hem trouwens ook niet elke dag maar gewoon voor er bij. Als je een keer wat anders wilt.
 
ik hoor van een maatje van me SUPER verhalen over die Dymatize :) voor hem nooit meer wat anders..

Heb nu de Elite Whey van Dymatize (Banana flavor) maar vind hem wel erg zoet.. Volgende whey word toch een andere smaak..
 
Nog steeds Stacker W en Syntrax.
 
Ik koop tegenwoordig bij de gym met halfvolle melk er door 2 euro per keer moet wel kunnen vind ik. Met verdikingsmiddel erin en 80% proteine. Rukt me nix of het whey is of niet, want er zit tog continu aminozuren in het systeem wat direct gebruikt kan worden.
 
Kokos van MDY vind ik wel lekker.
 
Heb een tijdje Elite Whey van Dymatize (Banaan) gehad. Deze is echt onwijs zoet en
was moeilijk te shaken in een shakebeker (gebruikte een blender).

Na lange tijd zoeken heb ik voor me zelf de perfect whey gevonden, stacker W.
Stacker W is echt goed. Heerlijk van smaak, heb geen blender nodig, geen klonten na het shaken.
Zo als een shake hoort te zijn:D.
 
gewoon die van xxlnutrition pakken die zijn lekker en niet duur ;)
 
Back
Naar boven