AndroidHealthClinic

de leukste reclame die jij kent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pump

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
396
Waardering
1
nou post hier de reclame(s) die jij het leukst vind, ikzelf vind die cup-a-soup reclames het leukst vooral die laatste met die langharige fitnessinstructeur en de reclames van hertog ijs..
 
die nieuwe van coca cola vanilla flavor vind ik ook wel geinig, zag hem net voor de eerste keer :D
 
Ik vind die nieuwe van Hertog ook wel grappig, met die chantage
 
Eentje van vorig jaar, van de zalm van John West geloof ik, met die beer die aan het boksen is aan de kant v/d rivier, en dan schopt die vent h'm in z'n kruis.
 
Originally posted by Geurt-G
Eentje van vorig jaar, van de zalm van John West geloof ik, met die beer die aan het boksen is aan de kant v/d rivier, en dan schopt die vent h'm in z'n kruis.

Mee eens.
 
Ik die van die chinees die te laat opstaat en dat dan de chinese president een tand mist
 
oh ja b-man die was ik vergeten en die van die beer kan ik me niet meer herinneren
 
die Chinees die aan het vechtenb is van de deodorant van Rexona.

"Rexona, Daar kan je op vertLouwah"

En nog steeds die van dat Kind wat voor ze oma's verjaardag al die liedjes gaat zingen 1 of andere liga ofzoo.
 
Originally posted by Geurt-G
Eentje van vorig jaar, van de zalm van John West geloof ik, met die beer die aan het boksen is aan de kant v/d rivier, en dan schopt die vent h'm in z'n kruis.

en steelt zn zalm

NU EVEN NIET!!!!!

blijft leuk, ik kan geen echte commercial kiezen.
John west was idd geweldig en die van centraal beheer zijn allemaal geweldig, t zelfde geld voor even apeldoorn bellen.

Hertog ijs vind ik momenteel de leukste, ook die nieuwe.

Kijk voor mn opleiding ook veel reclames, en dan ook die programmas op tv van o.a. Ruby Wax op zondag 20.00 (net5) waar allemaal buitenlandse commercials worden getoond.
hele goede en hele leuke.:p

Zo zag ik daar de eerste leuke wasmiddelreclame: je zag een wit laken met zwarte vlekken aan een waslijn hangen. die waaide van de lijn en belande op een hobbelpaard. De dalmatier van t baasje die de was had opgehangen zag dat aan voor een andere dalmatier en begon op dat paard te rijden. toen bleek dat dat laken een kussensloop was waar zijn baasje lekker in aan t woelen was.
:p
 
Heeft iemand die reclame op internet gezien, ik weet niet van welk merk of zo maar hij gaat over een jongen die zijn vriendinnetje na een date naar huis brengt. Staan ze samen voor de deur van dat wijffie thuis en dan vraagt die gast: pleas give me a blowjob man. En dat wijf zo van: no my dad is inside, shut up. En die kerel maar door zeuren. Op een gegeven moment gaat die deur open, staat die zus van dat wijf in de deuringang en zegt zoiets als: dad says to hurry up and give the boy a blowjob, or at least tell him to get of the intercom. Ghehe, en dan zie je dat die gast al de hele tijd tegen het knopje van de intercom hangt. Evcht wel kewl...
 
hahahaha, url please:haha:
waarvan is die reclame dan
 
Damn, sorry dandyman dat zou ik ff voor je uit moeten zoeken, kom ik nog op terug!
 
wahaha...das een gooie :roflol:
 
Back
Naar boven