MuscleMeat

De MARKP kracht log CUT LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

14-9-2020

OHP 60 kg x 2 zwak had er 6-8 verwacht, 50 kg amrap reps vergeten
CGBP 70 kg x 8, 6, 3
LTE 3 sets

Heb mn schema veranderd ga nu meer press volume doen.
Ziet er zo uit:

Daily
Push
Overhead Press / CGBP1-2 x 3-5
CGBP / Overhead Press3 x 6-8
LTE3 x 8-12
Pull
Deadlift / Snatch Grip High Pull1 x 5 / 3 x 3-5
Neutral Grip Pullups3 x -
Cable Row3 x 8-12
Captains Of Crush
 
Wow triceps zijn echt verzuurd en helemaal aant trillen, eerste keer dat ik dat met triceps heb
 
Heb mn schema veranderd
Al vaker genoemd hiervoor, probeer eens iets langer vol te houden dan 1 dag. Dit brengt je op lange termijn verder. Daarnaast is het voor jezelf misschien ook prettig om ergens structuur te hebben.
 
Al vaker genoemd hiervoor, probeer eens iets langer vol te houden dan 1 dag. Dit brengt je op lange termijn verder. Daarnaast is het voor jezelf misschien ook prettig om ergens structuur te hebben.
Had te weinig press volume
 
Ok ik ga nu echt cutten. 2000-2200 kcal tot dat ik 8% lichaamsvet ben
En 20 min LISS cardio per dag.
I


Daily
Push
Overhead Press / CGBP1-2 x 3-5
CGBP / Overhead Press3 x 6-8
LTE3 x 8-12
Pull
Deadlift / Snatch Grip High Pull1 x 5 / 3 x 3-5
Neutral Grip Pullups3 x -
Cable Row3 x 8-12
 
Laatst bewerkt:
Fk it ik ga 30 min liss per dag doen op concept 2
en 2200 calorieen per dag
 
Ok ik ga nu echt cutten. 2000-2200 kcal tot dat ik 8% lichaamsvet ben
En 20 min LISS cardio per dag.

En morgen ( want langer zal het niet duren ) ga je weer bulken want dan kom je erachter dat LISS je spieren afbreekt , en je wil toch de kung-fu panda fysiek hebben

pineapple1025 het is niet kwaad of negatief bedoeld maar misschien kun je een hobby zoeken die zorgt dat je hoofd wat rust krijgt en alles daarboven op orde houdt.
 
En morgen ( want langer zal het niet duren ) ga je weer bulken want dan kom je erachter dat LISS je spieren afbreekt , en je wil toch de kung-fu panda fysiek hebben

pineapple1025 het is niet kwaad of negatief bedoeld maar misschien kun je een hobby zoeken die zorgt dat je hoofd wat rust krijgt en alles daarboven op orde houdt.
Ik kan goed cutten als ik dat wil dit was ik toen ik 22 was ofzo zonder anbolen 68 kg ik ging van 90 kg naar 68 kg 8-9 maanden lang 2200 calorieen niet een dag meer dan dat.
Ik kan goed dingen volhouden als ik dat echt wil
HdLWntj.jpg
 
Ok dit ga ik volhouden tot de 75-77 kg.
Zolang duurt het volgens deze site.
loss.png
 
En morgen ( want langer zal het niet duren ) ga je weer bulken want dan kom je erachter dat LISS je spieren afbreekt , en je wil toch de kung-fu panda fysiek hebben

pineapple1025 het is niet kwaad of negatief bedoeld maar misschien kun je een hobby zoeken die zorgt dat je hoofd wat rust krijgt en alles daarboven op orde houdt.

Waar stoor jij je eigenlijk aan? Hij post enkel in zijn log, sporten is gezond, dat afraden lijkt mij toch al niet te best?
Begint wel saai te worden dat spottend gedrag, zijn jullie vroeger betast geweest door opa henk of de pastoor?
Kijk naar het zonnetje en naast dit topic als jij er niet eens mee bent.
Doei
 
Waar stoor jij je eigenlijk aan? Hij post enkel in zijn log, sporten is gezond, dat afraden lijkt mij toch al niet te best?
Begint wel saai te worden dat spottend gedrag, zijn jullie vroeger betast geweest door opa henk of de pastoor?
Kijk naar het zonnetje en naast dit topic als jij er niet eens mee bent.
Doei
:whiteknight:
 
Waar stoor jij je eigenlijk aan? Hij post enkel in zijn log, sporten is gezond, dat afraden lijkt mij toch al niet te best?
Begint wel saai te worden dat spottend gedrag, zijn jullie vroeger betast geweest door opa henk of de pastoor?
Kijk naar het zonnetje en naast dit topic als jij er niet eens mee bent.
Doei
Waar stoor jij je eigenlijk aan? Dat we TS advies trachten te geven? Al is sport nog zo gezond, wanneer de uitvoering hiervan niet optimaal is schiet je er nog geen zak mee op. Het probleem ligt hem in het voortdurend lopen veranderen van mening, dan dit, dan dat, dan weer zus en weer zo. Hoe wil je in vredesnaam een doel voor ogen willen zien met zo een houding?
Je loopt ons te verwijten met spottend gedrag maar in de vetgedrukte zin doe je precies hetzelfde.
Ga ff lekker fietsen stelen mayo want je hebt het helemaal bij het verkeerde eind.
Houdoe.
 
Back
Naar boven