XXL Nutrition

De MARKP kracht log CUT LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lol, dat is precies het antwoord wat ik verwachtte. Hij weet het niet. Nu proberen wij hem op weg te helpen door hem te adviseren niet constant van gedachten te veranderen anders blijft hij in het weet ik niet.
Om spiermassa te kweken dien je toch echt wel gedisciplineerd te zijn rond voeding en training. Je stelt je training en voeding af op het doel dat je voor ogen hebt. Maar TS heeft helemaal geen doel, of telkens een ander of vele verschillende. Daar schiet je toch geen hol mee op? Zien wij het allemaal verkeerd dan?
Mijn doelen zijn nooit veranderd. 260 kg deadlift, lichaamsgewicht shouderdrukken.
En ik blijf nu cutten.
Ga mijn topic uit aub je zit aleen maar bullshit te spammen
 
Matige projectie.
Ik zie jullie enkel janken.
Als je met feiten niet kan winnen dan maar de straat samenspan tactics?
Naast het punt mis jij onderranden nog een vader/moeder figuur die je had moeten leren omgaan op een nette manie te discussiëren/adviseren.
Had niet anders verwacht ;).
Maar ik ga zwemmen broer nog veel succes met mensen neerhalen uit eigen onzekerheid hiero.

En nog snap je er niets van.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik geloof dat het mogelijk is om mensen uit topics te laten bannen.

Kan een passende maatregel zijn tegen degenen die vinden dat je hier niet hoort en gebant moet worden en vervolgens je log gaan zitten vervuilen omdat ze niet kunnen hebben dat je niet stipt doet wat ze zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven