MuscleMeat

De markp training voor bruce lee physique log. Calisthenics, touwtjespringen.

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Onzin. Minder nadenken gewoon doen. Al dat millennial geslachtoffer en excuusgetruus.
was zelf ook stom genoeg om van mijn 16e tot 30ste te roken. Vrouw zwanger was voor mij de motivatie.
Daarom zeg ik, je moet het willen. Wanneer je geen intrinsieke motivatie hebt, kan jezelf helemaal volplakken met pleisters en 300 naalden in je oren steken en een jaar bij de therapeut lopen, maar dan blijf je een zwakke excuus Truus die er dan toch wéér één op steekt.
de kunst bij verslavingen, je hoeft NIETS te doen, alleen maar iets te laten.
programmeer jezelf en DOE het gewoon. Daar heb je de “hulp’ industrie niet bij nodig, die geven je alleen maar het gevoel dat je iets niet zelf kán.
Cold Turkey stoppen is gewoon beste
Al die kut pleisters leveren niets op
 
precies, het gevecht is tussen de oren, niet er buiten.
 
Maar ik denk dat uiteindelijk de eigen intrinsieke motivatie de doorslag gaat geven of zo'n stoppoging gaat lukken. En zo'n wake up call van de huisarts, die zegt dat je longen klinken als die van een oude bejaarde, kan dan net de doorslag geven. Mijn vader heeft bijvoorbeeld heel veel pogingen gedaan om te stoppen met roken, maar toen hij met een hartinfarct in het ziekenhuis belandde, is hij direct cold turkey zonder hulpmiddelen gestopt. Die nicotinepleisters kunnen het hooguit ietsje makkelijker maken.
Met alle respect voor je vader, maar de behandelaren hadden hem verteld dat roken de enige aantoonbare risicofactor was. Heb 11 maanden geleden zelf een infarct gehad en de behandelende cardioloog wuifde al mijn "ik hou wel van een borrel" opmerkingen weg.
 
Met alle respect voor je vader, maar de behandelaren hadden hem verteld dat roken de enige aantoonbare risicofactor was. Heb 11 maanden geleden zelf een infarct gehad en de behandelende cardioloog wuifde al mijn "ik hou wel van een borrel" opmerkingen weg.
Wat wil je hiermee duidelijk maken?
 
dat de situatie van TS heel anders is.
Wat de situatie voor TS vooral anders maakt is zijn mentale gesteldheid. Ik heb het gevoel dat dit het volhouden als het even niet lekker gaat een stuk lastiger maakt. Zie ook het continu switchen van doelen. Alleen een simpel setje nicotinepleisters gaat het niet doen, denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ach ik switch ook elke week van dieet en training, maar stoppen met roken was na 15 jaar roken en 2 dagen pleisters easy peasy.
Je moet gewoon echt een goede reden voor je zien waarom je wilt stoppen. Zonder echt goede reden of motivatie zal het heel moeilijk zijn.

Gezond eten vind ik een stuk moeilijker 🤣
 
Laatst bewerkt:
Je moet gewoon echt een goede reden voor je zien waarom je wilt stoppen. Zonder echt goede reden of motivatie zal het heel moeilijk zijn.
Dat ben ik 100% met je eens. Zie ook mijn post van gisteren:
Maar ik denk dat uiteindelijk de eigen intrinsieke motivatie de doorslag gaat geven of zo'n stoppoging gaat lukken. En zo'n wake up call van de huisarts, die zegt dat je longen klinken als die van een oude bejaarde, kan dan net de doorslag geven.
Maar jouw mentale gesteldheid toen je op het punt stond te stoppen met roken was niet die van TS, neem ik aan.
 
Meer Kung Fu Panda…
 
Dat ben ik 100% met je eens. Zie ook mijn post van gisteren:

Maar jouw mentale gesteldheid toen je op het punt stond te stoppen met roken was niet die van TS, neem ik aan.
Nee, ik denk nog iets slechter.
 
Zo, ben je al Bruce Lee?
Trek hier maar een jaar voor uit. Minimaal.

nattymark.png
 
Zeg, wiens log is dit eigenlijk?
 
Status
Neem contact op via conversatie.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven