Fitness Seller

De markp training voor bruce lee physique log. Calisthenics, touwtjespringen.

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik denk dat rukken meer schadelijk is dan roken
Geloof je dit oprecht of zeg je dit tegen jezelf om je eigen gedrag goed te praten? Ik denk dat je 'deep down' donders goed weet hoe slecht roken voor je is. Hoe voel je je verder?
 
Laatst bewerkt:
Geloof je dit oprecht of zeg je dit tegen jezelf om je eigen gedrag goed te praten? Ik denk dat je 'deep down' donders goed weet hoe slecht roken voor je is. Hoe voel je je verder?
Zou je beter niet eens eerst aan jezelf werken voor je hier weer de grote Jan gaat uithangen?
 
Deze dude poetst zijn tanden eens per week, bang dat ze er anders uit gaan vallen. Hij denkt zelfs dat het dragen van een pet hem bescherming biedt tijdens autoritjes. En dan gaan jullie een discussie aan met hem?
 
Deze dude poetst zijn tanden eens per week, bang dat ze er anders uit gaan vallen. Hij denkt zelfs dat het dragen van een pet hem bescherming biedt tijdens autoritjes. En dan gaan jullie een discussie aan met hem?
Tuurlijk. Dan voelen we ons beter over ons eigen zielige bestaan 👍🏻
 
Deze dude poetst zijn tanden eens per week, bang dat ze er anders uit gaan vallen. Hij denkt zelfs dat het dragen van een pet hem bescherming biedt tijdens autoritjes. En dan gaan jullie een discussie aan met hem?
Lol maken ten koste van iemand met een psychiatrische aandoening en je dan beter voelen is wel erg laag.
 
Screenshot_20211002-195128~2.png
 
Goeie arm bro!
 
Moest ff uitzoomen waar die arm aan vast zat, wanne knoest 🤝
 
Ik ben gisteren weer begonnen met een cut. Het doel is 1500 kcal voor 4 maanden lang. Als ik dat volhoud weeg ik 80 kg.
Heb een goed gevoel dat het nu wel gaat lukken. Want het koud douchen en niet rukken is nu al iets van 2+ maanden al goed gelukt. En dat is moeilijker dan minder eten.
Weeg op dit moment 97~ kg doel gewicht is 80 kg op 5-2-2022
 
Weet nog goed in 2019 had ik ook 5 maanden niet gerukt, en dat is wanneer ik voor de laatste tijd redelijk droog was
 
Status
Neem contact op via conversatie.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven