Fitness Seller

De markp training voor bruce lee physique log. Calisthenics, touwtjespringen.

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hey Mark, hoe ga je het nu met je voeding doen...ben je door je laaste cut wat wijzer geworden op dat gebied?
 
Hey Mark, hoe ga je het nu met je voeding doen...ben je door je laaste cut wat wijzer geworden op dat gebied?
ik eet nu bijv kwark, tonijn, boterham pindkaas, karnemelk
 
Dit is mn huidige trainingsroutine, niet veel aan veranderd

Everyday training
Pullups > Dips > Hanging Leg Raises3 rounds
Wrist Roller10 kg to failure flexion and extension
Captains Of Crush1.0 to failure 1 set
Expand Your Hand BandsGreen bands to failure 1 set
Jump Rope15+ mins
1600-2200 kcal
100+ protein
 
Denk niet dat ik een jaar nodig heb (als ik het goed volhoud), het is gewoon cutten.
Ik heb geloof ik al de spiermassa die ik nodig heb voor een bruce lee physique, hier is een foto van vroeger voor de anabolen, ik woog hier 68 kg.
markpold.jpg


Ik geloof dat ik toen vanaf 90 kg naar 68 kg gecut heb in iets van 4 maanden. En dat ik dan ongeveer 5 maanden het zelfde gewicht had onderhoud.
 
Ik ga er niet uitzien als bruce lee door mn lichaamsbouw en muscle insertions enzo, maar mijn doel is ongeveer de zelfde lichaamscompositie
 
Bruce lee woog maar iets van 60-63 kg en hij was 172cm
Dus mijn doel gewicht is iets van 70-75 kg. Ik was best droog met 79 kg in 2019.
 
Hier de berekening van mijn vetverlies als ik elke dag 2200 kcal eet en 15 min touwtjespring elke dag, dat is wat ik nu aan het doen ben.
Iets van 6 maanden dus.

kcal.png
 
Net zoveel wrist roller gedaan dat ik nu amper kan typen
 
is gwn een calisthenics parkje
 
Denk niet dat ik een jaar nodig heb (als ik het goed volhoud), het is gewoon cutten.
Het is niet onmogelijk om het in 6 maanden te doen, maar realistisch? Je begint je cut op een deficit van maar liefst 1100 KCal. Hoe ga je straks om met 'hunger cravings' en zorg je ervoor dat je niet weer gaat bingen? Want die gaan er zeker komen op zo'n groot deficit. Ik sta volledig achter je doel om te gaan cutten, al is het alleen maar voor je gezondheid, en wil je ook zeker niet ontmoedigen, maar met zo'n hardcore aanpak is de kans op blijvend succes niet het grootst.
 
Het is niet onmogelijk om het in 6 maanden te doen, maar realistisch? Je begint je cut op een deficit van maar liefst 1100 KCal. Hoe ga je straks om met 'hunger cravings' en zorg je ervoor dat je niet weer gaat bingen? Want die gaan er zeker komen op zo'n groot deficit. Ik sta volledig achter je doel om te gaan cutten, al is het alleen maar voor je gezondheid, en wil je ook zeker niet ontmoedigen, maar met zo'n hardcore aanpak is de kans op blijvend succes niet het grootst.

Je weet toch ook wel dat hij zijn doelen niet voor minstens zes maanden gelijk gaat houden :p
 
Je weet toch ook wel dat hij zijn doelen niet voor minstens zes maanden gelijk gaat houden :p
Met die Bruce Lee discipline komt hij er wel.
 
Status
Neem contact op via conversatie.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven