Fitness Seller

de markrot saga: van bodybuilder naar powerlifter

Bezoekers in dit topic

SQ bandjes
4x167,5
3x167,5
Hmm, had op iets meer gehoopt, maar wel ok.

BP
5x105
5x105
5x105
5x105
5x105
Dikke PR, en ging lekker easy tot op het laatst nog! :D
Betekent dus dat ik gewoon lekker kan gaan werksetten met 110 soon!

RDL
7x130
5x130
Wel ok.

Gaat wel lekker, al had ik wel iets meer toename van SQ verwacht naast de fantastische vooruitgang in BP die ik doormaak laatste tijd. Maar ontevreden kan ik zeker niet zijn :D
 
Jelly at lats
 
Op naar de 2xBW Bench, he. :D
 
Strong mother****er!

Allemaal bij 67kg? :eek:
 
Thx, avondgewicht is alweer een stukje over de 70.
 
brb 3 truien, stalen neuzen en schijt 4 dagen ophouden.
 
Hoe is het hier?
 
Laatste nieuws dat ik gehoord heb is dat dat Markrot naar Tibet is verhuisd, om daar als Monnik te leven.
 
Haha, ik ben er nog bro's.

Gaat op zich wel lekker laatste tijd. Sinds de competitie weer terug aan het bulken. BW zit nu rond de 71 op de ochtend, misschien al iets hoger onderhand.

Vandaag bench gepakt:
11x100
7x100

Best jammer, vorige keer redelijk easy 3x8x102,5.
Helaas totaal geen focus. En ook wat pijntjes in de rechterschouder op het eind. Heb hier alleen maar last van als ik 100+ ga met pl style bench. Ik denk dat ik de komende weken de bench maar tot de 90 houd met een bb techniek, voor het van kwaad naar erger gaat.



Squat doe ik 5x150 raw en 5x165 met bandjes.

Deadlift doe ik eigenlijk alleen maar nog met goede techniek. Ik heb dit nooit zo geleerd, wat betekent dat mijn gewicht flink is gezakt. Tot mijn schaamte doe ik 5jes met 150 tegenwoordig.

Sinds de bulk gaat het wel weer goed, dus ik ben nu wel vrij gemotiveerd. Loop ook binnenkort tegen de 5 jaar trainen aan dus dan eens kijken waar ik sta.
 
Bench
5x105
5x105
5x105
5x105
5x105

Qua hoe makkelijk dit ging kan ik wel opmaken dat ik nu wel echt op mijn toppunt zit van kracht, dus ben wel erg blij :D Ook helemaal niks gevoeld in de schouder. Techniek voelde ook gewoon echt fijn. Hopen dat het op 107,5 ook lekker voelt.

Niet gesquat en geDL'd, want had last van pijntjes in de knie. Vandaag echter niet meer gevoeld, dus ik denk dat ik binnenkort wel weer onder de stang kan.
 
Paar updates:

130 bench pr (niet paused)
170 squat pr

Had ook al 5x5x110 bench gehaald.

Bw blijft stabiel hangen op 70 met 4000 kcal, maar kracht stijgt wel lekker gelukkig.

http://www.youtube.com/watch?v=P65Cg7Ws_HE&feature=youtu.be

Diepte is denk ik net op het randje? Ik heb een beetje het idee dat vanuit deze hoek mijn diepte minder lijkt, maar in de spiegel zie je al een ander perspectief.

Zit trouwens precies 1 maand van 5 jaar trainen af :p
 
Laatst bewerkt:
Zag er inderdaad best makkelijk uit :p. Diepte inderdaad op het randje, maar lijkt me nog wel in orde

Je bench vind ik btw nog wel zieker. Ook geen verkeerde progressie op geboekt als ik dat zo zie. Van 5x5x105 naar 5x5x110 in paar weken tijd?
 
Mark, zal ik je monster training van donderdag even loggen? <3
 
Je bench is echt sterk, zeker op je bw.
 
Zag er inderdaad best makkelijk uit :p. Diepte inderdaad op het randje, maar lijkt me nog wel in orde

Je bench vind ik btw nog wel zieker. Ook geen verkeerde progressie op geboekt als ik dat zo zie. Van 5x5x105 naar 5x5x110 in paar weken tijd?

Dat was een beetje een opbouwend schema, die 5x5x105 ging nog vrij easy, bij 110 was de laatste echt op het randje.

Je bench is echt sterk, zeker op je bw.

Bedankt, heb het idee dat bench wel echt mijn oefening is. Maar dat geldt dan weer niet voor de dl.

Ik wil bench ook graag op video hebben. Ik had de 130 bench begin deze week gepakt. Paar dagen geleden nog opnieuw geprobeerd voor de camera, maar toen lukte hij net niet :( Terwijl hij de eerste keer gewoon met goede snelheid ging. Hopen dat ik hem er nog een keer op krijg.
 
Leuk om te zien dat je weer behoorlijk progressie maakt op de bench, kan me nog herinneren dat 1x 115 nog een behoorlijke uitdaging voor je was.

Probeer bij het kniebuigen wel op goed op de diepte te letten ook bij trainingsbeurten, als dat nog niet perfect gaat zou ik zelf nog niet verhogen.
 
Leuk om te zien dat je weer behoorlijk progressie maakt op de bench, kan me nog herinneren dat 1x 115 nog een behoorlijke uitdaging voor je was.

Probeer bij het kniebuigen wel op goed op de diepte te letten ook bij trainingsbeurten, als dat nog niet perfect gaat zou ik zelf nog niet verhogen.

Ja, het slechte eten toen scheelde echt een hoop.

Dit is waarschijnlijk niet diep genoeg of te riskant inderdaad. Ik heb helaas het probleem dat als ik net iets onder par wil zitten dat ik echt moeite heb met het stabiel houden, wat me veel kracht kost. Ik denk dat dit misschien te maken kan hebben met de rekbaarheid van mijn hamstrings. Misschien moet ik maar gaan kijken naar stretchen om dit een beetje te verhelpen.

Hoe gaat het bij jou eigenlijk, nog wedstrijden gedaan in de tussentijd?
 
Ja, het slechte eten toen scheelde echt een hoop.

Dit is waarschijnlijk niet diep genoeg of te riskant inderdaad. Ik heb helaas het probleem dat als ik net iets onder par wil zitten dat ik echt moeite heb met het stabiel houden, wat me veel kracht kost. Ik denk dat dit misschien te maken kan hebben met de rekbaarheid van mijn hamstrings. Misschien moet ik maar gaan kijken naar stretchen om dit een beetje te verhelpen.

Hoe gaat het bij jou eigenlijk, nog wedstrijden gedaan in de tussentijd?

Zal zeker helpen elke workout begint bij mij met uitgebreide stretch- en mobiliteitsoefeningen.
Ik was heel positief weer begonnen in 2013 maar door een combinatie verkeerde voorbereiding en blessures heb ik mijn nivo niet gehaald op NK Raw. Wel veel geleerd hiervan en ben ik van plan om in 2014 eindelijk eens boven verwachting te presteren.
 
Nou, ik ben blij dat ik de motivatie voor het eten een beetje verloren heb de laatste tijd, dus ik kan mee doen in de 66kg klasse.

Mijn kracht op dit moment is wel wat ingezakt:

SQ 4x150
BP 3x110 pause
DL 5x165 (kon wel eentje meer)

Ik denk dat een 160-115-190 wel haalbaar is in het powerlift toernooi van 15 juni, als alles goed gaat.
 
Back
Naar boven